Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een compliment krijgt kan je gewoon 'bedankt' zeggen en indien interesse van de klant de manier waarop je met latte art in aanraking bent gekomen of welke figuurtjes je nog meer kan ofzo. Verder kan de zin 'heeft het verder gesmaakt?' leiden tot 'ja wij komen speciaal uit dorp x naar dit restaurant' en na verloop van tijd eindigen met 'dus het schoonzusje van bep de buurvrouw liep al maanden met een dode embryo in haar buik'.
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ongeveer dezelfde situatie aan de kassa. Ook ik heb niet altijd een onderwerp klaar en het ligt er ook maar net aan wat voor klant je hebt. Het klinkt vreselijk, maar als je het over het weer gaat hebben werkt dat altijd
![]() en ook al is het niet interresant, de klant heeft toch meer het gevoel een persoonlijke behandeling te hebben gehad vind ik ![]() ook maak ik wel eens commentaar op wat ze kopen, soms vinden ze het leuk en soms niet, je merkt het vanzelf wel,, |
![]() |
||
Citaat:
Dat is trouwens heel wat anders dan in een café.
|
ik werk in het kruidvat en ik vind het juist super arelaxed als klanten tegen me beginnen te praten. meestal hebben ze het allemaal over hetzelfde en heb je het dus al 100x gehoord. en dan moet je maar aardig blijven etc grr
maar ik ben dan ook niet zo'n mensenmens
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Voor alle hooggevoelige mensen... Egoconstructie | 74 | 03-07-2010 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homeopathie: werkt het of is het kwakzalverij? Hydrogen | 42 | 05-09-2005 23:22 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
Manisch Depressief (MDS - Borderline) Genesis | 25 | 25-03-2002 18:08 |