![]() |
|
Maak een mooie creatie met art.com en laat je geweldige tekentalent zien.
Laat je mooie creatie zien! En hou het een beetje netjes. ![]()
|
![]() |
|
![]() ik heb het met screenshot gedaan. Speciaal voor Daboman: zijn Chinese barones (zie het toekomstvoorspeltopic) oh en hier is die link ervan: http://artpad.art.com/?undefined kun je het filmpje zien ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2008 om 15:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je bent het beste af met een witte muismat, of in ieder geval een muismat die één kleur heeft en geen duizenden tekeningen en dingen er op. Want daar kan een muis die niet met zo'n balletje werkt ook van in de war raken. Als je wel zo'n balletjes-muis hebt dan ben je inmiddels wel toe aan een nieuwe, ja. En ook aan een nieuwe pc waarschijnlijk, tenminste, als 'ie uit dezelfde tijd als de muis stamt. ![]() En verder wat DP zegt, ja. ![]() |
![]() |
|
Een wit a4 printervelletje werkt het allerbeste vind ik. En die kun je ook eens in de zoveel tijd vervangen als ie vies wordt. EN je kunt hem als kladblaadje gebruiken om snel iets op te schrijven.
Mijn lampjemuis is al ruim 3 jaar oud en doet het nog steeds <33
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Teken de forumer boven je. fizzle-fluffy | 2 | 26-07-2009 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Gaat jouw partner vreeemd of denk je dat hack hem dan om te kijken wat hij uitspookt Liefdesleven | 7 | 01-02-2007 01:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
De Kantine |
de zin van het leven... ThotHermeS | 34 | 15-04-2003 23:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Lachende liefde, leef je uit! Anne | 13 | 22-12-2002 08:56 | |
Seksualiteit |
Hoe ga jij om met je partner in bed? White Dragon | 34 | 25-10-2002 11:18 |