![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk ben je voorzichtig, das alleen maar positief! ![]() Waarom zou je het voorzichtig blijven doen als jullie allebei iets harder en wilder fijner vinden? Voorzichtig doen is lief ![]() ![]() |
![]() |
|
Bij ons gaat t in het begin altijd rustig en dan steeds sneller en wilder en dan weer net voor hoogtepunt gaan we weer rustiger. Dat vind ik gewoon zoooo lekker! In t begin vond ik alleen maar wild lekker, toen ff alleen maar rustig en nu de combi. jaja...
|
![]() |
Bij mij en mijn vriend begon het juist heel wild, maar dat kwam omdat we al zo lang zo erg naar elkaar verlangden. Maar toen we daarna erachter kwamen dat het niet alleen leuk was samen te zijn om te seksen, maar dat het zo ook heel goed klikte, is het een tijdje juist weer heel romantisch geweest (heel lief en zacht). Ik denk dat het gewoon eraan ligt hoe je je op dat moment voelt, of je gewoon zin hebt in geile seks, of dat je in een superromantische bui bent. Bij ons is het nou ook precies hoe we ons voelen, soms hard, soms lief en zacht.
|
![]() |
|
![]() |
Op beide manieren. inderdaad, soms verschrikkelijk wild omdat de lust dan zo heftig is...maar soms ook heel rustig en intiem....ook heel erg fijn!!!
verschilt een beetje in welke stemming je bent denk ik.... liefs
|
Dat verschilt echt per keer.
Gisteravond was ik in een dominante bui (dan duw ik hem naar beneden, of leg zijn handen op mijn borsten en ga ik uiteraard on top) maar dat heeft hij ook wel eens en dat vind ik ook errûg prettig. Als een van ons een beetje dominant doet gaat het er ook vrij wild aan toe. Maar soms is het heel "gelijkwaardig" en hebben we tedere sex. Vind het allemaal lekker op z´n tijd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms beginnen we hard, soms heel lief en teder, maar hoe we ook beginnen, uiteindelijk is het toch wel hard ![]() Maar dat geeft niet, hard is heel lekker. Meestal als we heel lief en zacht beginnen zijn we allebei in een knuffel bui, en gaat het puur om het samenzijn enzow, maar langzamerhand worden we toch steeds geiler en dan gaat het vanzelf harder. Soms vind ik het wel jammer, dan had achteraf gewild om eens een hele vrijpartij lief te doen, maargoed, dat lukt ons gewoon niet ![]() Hard is gewoon reuze lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
me toetsenbord stekkertje is kapot waardoor die soms utivalt moet je stekker eruit halen en er weer in doen mah wkam ik pas ah 2 mnd 8er khad al standaard zinnen in kladblok van hallo me toetsenbord doet het niet meer, je vraagt je cker af hoe ik dit dan kan typen maar dit kopier ik van kladblok dan natuurlijk weer de vraag hoe ik dat heb getypt nou dat deed ik toern die het nog deed ik start even opnieuw op en dan doet die het wel weer KUZZZZZZZZZZ whaha niemand snapte er wat van ![]() ![]() en dan kreeg je weer huh? ksnap er nix van leg eens uit en dan kan je niet typen haha ![]() mah ff ontopic: de paar keer datr ik het deed (mah 5x egdaan ![]() verder gaat vingeren ensow de ene x rustig de andere x snel zoals zoenen ook anders gaat kwa snelheid |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Experimenteren op seksueel gebied Dark Phoenix | 21 | 09-11-2010 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De wonderbaarlijke avonturen van Jaani Duschman Uice | 12 | 22-05-2005 11:09 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
Sex met je nieuwe partner Verwijderd | 22 | 07-06-2003 16:22 |