![]() |
||
Citaat:
![]() Om het ff met wat literatuur te backuppen: "Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben." Oftewel opwinding zonder klaarkomen = pijn aan je zaakje. Elke gezonde jongeman word ongetwijfeld een aantal keer opgewonden in die 40 dagen, dus is de kans groot op blauwe ballen als je niet masturbeert/sex hebt.
||
Citaat:
|
mijn max was een dag. Toen ging mijn vriendin me zo pesten dat het onhoudbaar werd. nou ja, pesten.... iedere aanraking was genoeg om compleet gek te worden. Ach, ik leg me erbij neer dat ik het niet kan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso, als je seksuele situaties ook uit de weg gaat, wordt je niet zó opgewonden dat je er blauwe ballen van krijgt denk ik. (Tenminste, niet tot het eind van die veertig dagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar, en dat geld misschien alleen voor mij, als ik een week lang elke dag een keer of 2 opgewonden ben en aan het einde van die week er niets aan doe.. dan gaat het erg vervelend voelen en moet er toch wat aan gedaan worden. Natuurlijk als ik zoiets debiels zou doen als echt 40 dagen geen seks of wat dan ook dan zou ik ook mezelf forceren om aan alles behalve seks te denken. Maarrr dat is voor mij niet altijd even makkelijk. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk maar uit als mensen in je omgeving dat eenmaal doorhebben gaan ze met ongelooflijke zekerheid de meest schrikbarende stellingen poneren ![]()
||
Citaat:
|
Mijn welgemeende excuses voor de grove fout in het woord politieagent.
![]() (wel was daar natuurlijk gezet om te benadrukken dat er een tegenstelling kwam)
||
Citaat:
of misschien gewoon als uitdaging? Ik heb geen zin om het te proberen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote (of kleine) test-hoelang-ik-het-volhoud-topic! fruitvliegje | 150 | 26-05-2003 19:12 |