Oud 25-04-2008, 18:05
Verwijderd
En toen wilde ik mijn mening ventileren was het vorige topic vol!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2008, 18:05
Verwijderd
Haha, het wordt een steeds grotere grap. Inmiddels heb ik van een wederzijdse vriendin gehoord dat hij zogenaamd ''voor haar heeft gekozen''. Pffff, alsof er iets te kiezen viel! Hij was er toch echt bij toen ik hem onomwonden vertelde dat ik hem niet hoefde zo. Toen ik, honend haast, zei dat ie maar moest kijken wat er bij haar te halen viel. (En hij wist niet dat ik daar, op dat moment, gevoelsmatig nog niet van overtuigd was.) Hij was toch degene die het zo verschrikkelijk zonde vondt om ''ons'' weg te gooien? Weljááá zeg. Dat ze het maar fijn krijgen samen, twee wispelturige, onvolwassen en vooral onbetrouwbare mensen samen, daar komen nog leuke verhalen van.
Tering, hoe erg kun je je vergissen in mensen?

En het is een cliché maar daarom niet minder waar: Wat me niet breekt, maakt me sterker. Jeuh.

Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:46
Verwijderd
Wat een hoop bezoeken aan mijn fotoboek opeens.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 20:34
metallica
metallica is offline
Ik ben echt geen held Ik heb zijn vrienden nu al zo vaak gezien, maar toch blijf ik het "eng" vinden om zonder hem naar een feestje toe te gaan als ik ook uitgenodigd ben. Dus ga ik maar eerst naar hem toe en dan gaan we samen die richting op *zucht*
Oud 25-04-2008, 21:04
Verwijderd
Ik kreeg zo'n lief kaartje van m <3
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 21:25
ST*R
ST*R is offline
Soms baal ik van mijn gedrag, maar ik doe het gewoon zelf dus ik moet niet zeuren.
Nou dat date was wel gezellig en hij is echt wel lief maar verder was er niks. Ik voelde niks. En ik was natuurlijk de hele tijd met hém aan het vergelijken. Het beste zou echt zijn als ik iemand anders heel erg leuk ga vinden, volgens hem zou ik alleen dan over hem heen kunnen komen. Nou gelukkig volgende week veel feestjes!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 21:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij moet wel van me houden; waarom zou hij anders elf maanden bij me blijven en nog steeds zeggen gelukkig van me te worden?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 22:11
Verwijderd
Er ist süß und ich bin blöd enzovoort. Mja niks nieuws onder de zon dus.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 22:25
Velma
Velma is offline
Samenwonen klinkt niet meer afschrikwekkend
Oud 25-04-2008, 23:03
I C U
I C U is offline
Lief smsje gisteravond en hij wilde dat ik langskwam, al was het maar voor even. Ach gossiej! Uiteindelijk niet gegaan, maar wel de belofte gedaan het zaterdag meer dan goed te maken (A) Damned, ik ben verliefd op die jongen.

't Was overigens weer als vanouds gezellig vandaag met dat vriendinnetje. Dat is wel het fijne van vriendinnen die je al zó lang kennen. Je hoeft ze niets uit te leggen... Heerlijk.
Oud 26-04-2008, 00:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteravond een heeele gezellige tijd gehad met beste 'din. Natuurlijk met drank en sigaretten en heul veul muziek en karaoke.
Ze heeft 't niet makkelijk nu, met d'r ***studie, maar ik probeer te zorgen voor afleiding. Nu alleen proberen zelf niet zo afgeleid te raken van mijn studie.
Dinsdagavond uit, hopelijk ook met m'n homeboy erbij, want die kan wel een feestje bouwen en ik voel echt pure <3 voor die dude. *fingers crossed*
Oud 26-04-2008, 03:32
vedetje
vedetje is offline
ik voel me een beetje eenzaam,

En ik zeg hem dat ik hem mis, maar ik wil niet letterlijk hem om aandacht gaan vragen. Hoewel hij zegt dat ik dat wel moet doen.
Maar ik zou gewoon willen dat hij het uit zijn eigen doet.

Als ik hem helemaal niet bel, zou hij mij dan bellen?

Ik zie hem graag, hij mij, alles goed, een relatie van meer dan een jaar, maar kan het 'te weinig zien' daar geen verandering in brengen?

Ik voel me huilerig
Oud 26-04-2008, 09:25
ST*R
ST*R is offline
Vannacht belde/smste híj opeens na 1,5 week geen contact. En nu voel ik me vrolijk en kut tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 09:41
I C U
I C U is offline
Ah, stuurt hij een retelief smsje! Volgens mij was ie aangeschoten Schatje
Oud 26-04-2008, 10:38
Qimm
Qimm is offline
Ein-de-lijk weer es uit Ja gezellig! Heb er zin aan
Oud 26-04-2008, 11:19
Nienna*
Nienna* is offline
Pff, ik haat jongens op wie je niet moet vallen. Ze kunnen ook altijd goed versieren btw.
Anyway, vanavond weer uit daar heb ik wel zin in. Ik was er gisteren ook nog even.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 12:03
Fayette
Citaat:
Samenwonen klinkt niet meer afschrikwekkend
Precies dit ja. Hoewel het nog niet echt samenwonen is, maar ik krijg de sleutel van zijn huis...
En hij vindt me zo schattig als ik impulsief ben...?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 14:08
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
ik voel me een beetje eenzaam,

En ik zeg hem dat ik hem mis, maar ik wil niet letterlijk hem om aandacht gaan vragen. Hoewel hij zegt dat ik dat wel moet doen.
Maar ik zou gewoon willen dat hij het uit zijn eigen doet.

Als ik hem helemaal niet bel, zou hij mij dan bellen?

Ik zie hem graag, hij mij, alles goed, een relatie van meer dan een jaar, maar kan het 'te weinig zien' daar geen verandering in brengen?

Ik voel me huilerig
Dat moet je toch doen. Want hij voelt niet aan wat jij nodig hebt en zegt je zelfs dat je er om kunt vragen. Straks ga je hem kwalijk nemen dat hij je te weinig aandacht geeft, terwijl hij niet wist dat je dat van hem wilde.

In de ideale situatie zou hij kunnen ruiken wat je behoeftes zijn, maar dat is gewoon niet zo.
Oud 26-04-2008, 14:38
Crimson
Crimson is offline
hoe leuk is 't als je vriendje dezelfde studie doet vooral omdat niet zo veel mensen 't doen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 14:51
Cesar
Cesar is offline
Het is een beetje rustig. Misschien wel te rustig.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
hoe leuk is 't als je vriendje dezelfde studie doet vooral omdat niet zo veel mensen 't doen
Was jij niet pas nog zo treurig omdat het uit was?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 15:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Was jij niet pas nog zo treurig omdat het uit was?
Dat inmiddels alweer 3/4 maanden terug of vind je dat weinig
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Dat inmiddels alweer 3/4 maanden terug of vind je dat weinig
Ligt eraan hoe heftig de relatie was en hoe veel je er nog van verwachte, denk ik. Vanuit mijn optiek vind ik dat snel, ja (ik vind mijn eigen half jaar al te weinig ).
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 17:36
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ja ik ben wel benieuwd hoe een jongen er uitziet die zichzelf als 'foute man' bestempelt.

OT: goed, geloof ik. Ik heb de komende weken veel sollicitatiedingen dus ben bij mijn ouders, want vanuit Maastricht is dat allemaal lastig. Gelukkig gaan we vrijdag samen een weekendje weg, hebben we weer even écht tijd voor elkaar.
En spannend natuurlijk, allemaal. Maar heb vandaag supermooie (en dure) sollicitatiekleren gekocht en een suuuupervette rode jas
Oud 26-04-2008, 18:22
Verwijderd
Rustig. T is wel weer goed zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2008, 18:32
Verwijderd
hmkut, ik zou dinsdag een date hebben met een jongen die een vriend van een vriend van mij is, maar nu gaat het door vervelende omstandigheden niet door. en daar baal ik toch wel een beetje van, want misschien is hij wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 20:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
O, dan ga ik ook even kijken hoor
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
blabla
oh, nu gaat het wel weer door. niet op de meest nette/leuke manier, maargoed. we zien het wel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gaat goed Zie hem vandaag ff niet terwijl ik meestal zaterdagavond bij hem ben en ik vind het wel jammer maar hij gaat stappen met vrienden en ik heb er niet zo'n zin in en vind het voor hem wel leuk dat ie ff los kan gaan met vrienden zonder mij. Morgen ga ik naar hem toe en had het idee dat ik hem dat een beetje opgedrongen had maar net had ik hem aan de telefoon en toen zei hij eerst al heel enthousiast 'hey lieverdje!' en daarna ook dat hij het leuk vond dat ik kwam dus dat doet me echt wel goed
Oud 27-04-2008, 00:26
Verwijderd
Maar zeg eens, dames, wat is precies jullie definitie van een foute man?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 00:34
Verwijderd
dat is toch niet zo moeilijk, een foute man!?!?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 00:36
Verwijderd
Lijkt mij ook niet, nee, maar desondanks ben ik wel benieuwd hoe de vrouwelijke leden hier het opvatten.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 01:58
Verwijderd
Ja, beetje raar en zo, ik weet niet zo goed wat ik met de situatie aan moet. Scharrel shit begon leuk, maar werd wat meer van mijn kant. Dat meer gaat niet zo snel weg, ondanks dat er al een paar weken niet gescharreld wordt. Bah.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 09:33
cagie
cagie is offline
Ik vind hem echt een ongelofelijke klootzak. Hoorde vannacht via een vriend van hem dat hij een paar maanden geleden is vreemd gegaan en hij heeft dat verzwegen. Het hele verhaal van dat hij zich benauwd voelde bleek bullshit en hij heeft gewoon met iemand anders lopen zoenen en weet ik veel wat meer.
Ik ben boos en verdrietig en voel me naief want schijnbaar wisten al zijn vrienden het wel en ik niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 10:14
zeep007
zeep007 is offline
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 10:19
Elmoo
Elmoo is offline
Ik voel me redelijk goed op relationeel gebied. We zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze trouwerij voor 1 augustus. Af en toe hebben we het wel zo druk (met werk enzo) dat we bijna geen tijd voor elkaar hebben... dat is wel eens vervelend, maar we weten allebei dat er weer een rustigere tijd aankomt! Ook gaan we binnenkort lekker een lang weekendje weg, even heerlijk tijd voor elkaar
Oud 27-04-2008, 12:18
Velma
Velma is offline
Citaat:
Precies dit ja. Hoewel het nog niet echt samenwonen is, maar ik krijg de sleutel van zijn huis...
En hij vindt me zo schattig als ik impulsief ben...?
<3

Ik heb al een sleutel en een plank in zijn kast
Oud 27-04-2008, 12:46
Pluis
Pluis is offline
Hm, soms is je misdragen wel heel leuk!
Oud 27-04-2008, 13:04
Verwijderd
Hij komt vannacht nog naar mijn huisje toe voordat ik een weekje wegga. <3
En als ik terug kom, ga ik zijn nieuwe huisje bekijken en gaan we gewoon weer verder.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 13:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
Zn drukste periode is voorbij dus het was deze week tijd om leuke dingen te doen op de dagen dat ik ook vrij was, woensdag samen de hele dag gewinkeld en 's avonds filmpje gekeken bij hem thuis en gisteren heel stuk gefietst en weer gewinkeld en 's avonds lekker samen gegeten en daarna bij een vriendin gehangen. Ik ben blijjjjj!
Oud 27-04-2008, 15:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ligt eraan hoe heftig de relatie was en hoe veel je er nog van verwachte, denk ik. Vanuit mijn optiek vind ik dat snel, ja (ik vind mijn eigen half jaar al te weinig ).
ik kreeg een maand geleden oid een openbaring waarin ik besefte dat m'n ex helemaal niet goed voor me was en helemaal niet bij me paste. iets wat iedereen in m'n omgeving al 2 jaar lang tegen me zei andere intresses, groot opleidingsverschil, andere normen en waarden, andere ideeen..
wanneer je zoiets beseft kan dat je verdriet bijna helemaal wegnemen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 16:01
ST*R
ST*R is offline
Opeens stuurt hij weer lieve smsjes (en hij was niet eens dronken!), en ik weet niet hoe ik er op moet reageren. Dus dat doe ik dan maar niet.
Heb echt zin in komende week, veel leuke feestjes enzo (en hopelijk kom ik hem op 1 daarvan tegen..)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Yep.

En ik heb zin in zoenen maar ik moet nog wachten tot woensdag weer .
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 20:49
Fayette
Citaat:
<3

Ik heb al een sleutel en een plank in zijn kast
Heb jij ook al een plank ja!? Ik niet! Morgen eens een lading lieve onderbroekjes meenemen en tussen de zijne gooien in de kast...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 21:11
ST*R
ST*R is offline
De jongen van de date smste of ik nog een keer wilde afspreken. Ehm nee liever niet. Waarom doet 'ie dat nou, wil hem helemaal niet afwijzen/kwetsen, want het is echt een lieve jongen. Hm hoe ga ik hem dit het aardigste zeggen.
Gelukkig smste híj ook nog altijd als ik zie dat hij gesmst heeft word ik echt te vrolijk haha.
Laatste tijd was ik beetje gestresst over hoe ik het allemaal ga doen volgend jaar, maar nu dat allemaal wat duidelijker is voel ik me ook rustiger.
Oww en zoooo'n zin in morgen, eindelijk dat leuke feest!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 21:14
Verwijderd
Hij is gewoon geweldig!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
ik kreeg een maand geleden oid een openbaring waarin ik besefte dat m'n ex helemaal niet goed voor me was en helemaal niet bij me paste. iets wat iedereen in m'n omgeving al 2 jaar lang tegen me zei andere intresses, groot opleidingsverschil, andere normen en waarden, andere ideeen..
Yoo klinkt handig. Als exlief nou maar niet bij mij paste had ik dat probleem ook niet meer

OT: Mja dus. Hm. Ik zeg er nog maar weinig over maar ik denk dat de aankomende twee weken spannend kunnen worden. Iig was het leuk om gisteravond zijn familie te zien
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 22:21
Verwijderd
Aaah liefde! Hij is echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 01:42
Verwijderd
Godverdomme, meest bizarre nacht sinds tijden. 's Middags de nieuwe liefde tegenkomen op het terras en elkaar negeren, ik dacht dat hij me niet zag dus een smsje gestuurd toen hij weg was en toen bleek dat hij me al een uur had zitten observeren. Later bellen met de ex die toen ik al thuis was voor mijn deur stond, samen buiten gaan zitten, fietst opeens de nieuwe liefde voorbij en ik was zo tipsy dat ik zijn naam gilde. Hebben ze zich aan elkaar voorgesteld, maar de ex had het alleen maar door. Meteen naar huis gegaan, nieuwe liefde gebeld die zich afvroeg wie die jongen was maar niet de link van ex had begrepen. Had wel zo'n idee: 'met wie zit zij in godsnaam om twee uur 's nachts halfnaakt voor haar huis?' Raarrrr!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 07:35
woezel
woezel is offline
ik heb beseft dat ik echt echt verliefd op hem ben en er voor moet gaan he? de vraag hoe denkik nu even niet aan.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten