Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: goed, geloof ik. Ik heb de komende weken veel sollicitatiedingen dus ben bij mijn ouders, want vanuit Maastricht is dat allemaal lastig. Gelukkig gaan we vrijdag samen een weekendje weg, hebben we weer even écht tijd voor elkaar. En spannend natuurlijk, allemaal. Maar heb vandaag supermooie (en dure ![]() ![]() ![]()
|
Gaat goed
![]() ![]()
|
Ik vind hem echt een ongelofelijke klootzak. Hoorde vannacht via een vriend van hem dat hij een paar maanden geleden is vreemd gegaan en hij heeft dat verzwegen. Het hele verhaal van dat hij zich benauwd voelde bleek bullshit en hij heeft gewoon met iemand anders lopen zoenen en weet ik veel wat meer.
Ik ben boos en verdrietig en voel me naief want schijnbaar wisten al zijn vrienden het wel en ik niet. ![]() |
![]() |
|
Ik voel me redelijk goed op relationeel gebied. We zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze trouwerij voor 1 augustus. Af en toe hebben we het wel zo druk (met werk enzo) dat we bijna geen tijd voor elkaar hebben... dat is wel eens vervelend, maar we weten allebei dat er weer een rustigere tijd aankomt! Ook gaan we binnenkort lekker een lang weekendje weg, even heerlijk tijd voor elkaar
![]()
|
![]() |
Zn drukste periode is voorbij dus het was deze week tijd om leuke dingen te doen op de dagen dat ik ook vrij was, woensdag samen de hele dag gewinkeld en 's avonds filmpje gekeken bij hem thuis en gisteren heel stuk gefietst en weer gewinkeld en 's avonds lekker samen gegeten en daarna bij een vriendin gehangen. Ik ben blijjjjj!
||
![]() |
Citaat:
![]() wanneer je zoiets beseft kan dat je verdriet bijna helemaal wegnemen ![]() |
![]() |
|
De jongen van de date smste of ik nog een keer wilde afspreken. Ehm nee liever niet. Waarom doet 'ie dat nou, wil hem helemaal niet afwijzen/kwetsen, want het is echt een lieve jongen. Hm hoe ga ik hem dit het aardigste zeggen.
Gelukkig smste híj ook nog ![]() Laatste tijd was ik beetje gestresst over hoe ik het allemaal ga doen volgend jaar, maar nu dat allemaal wat duidelijker is voel ik me ook rustiger. Oww en zoooo'n zin in morgen, eindelijk dat leuke feest!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Mja dus. Hm. Ik zeg er nog maar weinig over maar ik denk dat de aankomende twee weken spannend kunnen worden. Iig was het leuk om gisteravond zijn familie te zien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godverdomme, meest bizarre nacht sinds tijden. 's Middags de nieuwe liefde tegenkomen op het terras en elkaar negeren, ik dacht dat hij me niet zag dus een smsje gestuurd toen hij weg was en toen bleek dat hij me al een uur had zitten observeren. Later bellen met de ex die toen ik al thuis was voor mijn deur stond, samen buiten gaan zitten, fietst opeens de nieuwe liefde voorbij en ik was zo tipsy dat ik zijn naam gilde.
![]() |
![]() |
|
|