Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik eet ook nog wel stamppot in de zomer, hoor!
![]() Maar verder lekker in de zomer; pastasalade salade met stokbrood bbq-en gebakken aardappeltjes met sla (of groente) en burger
|
Verwijderd
|
mijn speciale zomereten (naast alle gewone dingen):
- pastasalade idd - soep met stokbrood en petrella oid (en dan vooral koude soep: gazpacho) - zomerstamppotten, bijvoorbeeld een slastamppot met blokjes (extra) belegen kaas, ham en ananas of paksoistamppot met rode paprika, blokjes kaas en uitgebakken spekjes. - brood en daarbij griekse salade (mais, feta, zwarte olijven, kerstomaatjes en veldsla) verder eet ik in de zomer vooral lichte en frisse dingen, dus veel groente en fruit. veel lekkerder als het warm is ![]() |
![]() |
|
Ik zal in de zomer niet snel stamppot eten, in de zomer en zeker als het warm is houd ik meer van wat lichtere gerechten. In de winter eet ik dingen als erwtensoep, hutspot, boerenkool, stamppot andijvie, etc. Typische zomergerechten zijn voor mij asperges, mosselen, pastasalade, maaltijdsalades enzo
![]()
|
![]() |
Lekker als het warm is:
Kippetje met salade en stokbrood wat kleine hapjes zoals tapas zelfgemaakte pizza met aubergine/gegrilde paprika en mozzarella gazpacho met stokbrood natuuuuuurlijk: BBQ!!!! Visje grillen: zalm/wit vis met asperges ofzo Pasta: altijd lekker ![]() genoeg mogelijkheden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|