Oud 31-05-2008, 09:27
JohnH
JohnH is offline
Ok, dus ik heb zo ongeveer een kleine scharrel. Niet in de meest gebruikte zin van het woord, aangezien het totaal niet met seks in verband brengen, dus ik weet niet of de term 'scharrel' wel op zijn plaats is. Voor de rest past het hoewel in het plaatje.

Alleen zit ik wel met iets. Ik mag haar wel, alleen weet ik van haar kant dat een relatie er waarschijnlijk niet in zit, de komende lange tijd iig niet. Ik weet van mezelf dat in voorgaande 'scharrels' het stokte omdat ik er teveel aan woog, en dat deed mijzelf geen goed. Ik vind het momenteel leuk en heb geen zin mezelf weer een week te moeten opvegen door teveel gevoelens, daar heb ik het een beetje mee gehad.

Ik zie haar voornamelijk bij het uitgaan en dan is het heel gezellig. Al mensen gehad die vragen ''zijn jullie een stelletje ofzo''. Het is allemaal vrij onschuldig, alleen ik ben wel zo iemand met die irritante ''alles of niets mentaliteit''. Tenminste, tot nu, aangezien ik graag wil leren hoe daar beter mee om te gaan en er losser in te worden. Ik weet dat je niet kan veranderen zo je bent, en dat wil ik ook niet, maar er zijn vast wel praktische dingen om het makkelijk te maken.

Enige tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2008, 10:03
Verwijderd
Je zegt dat ze je niet wil. Praktische dingen om het makkelijk te maken zijn dan: niet meer 'scharrelen' met attention whores. Waarom wil je er per se losser mee om gaan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 10:21
JohnH
JohnH is offline
Citaat:
Je zegt dat ze je niet wil. Praktische dingen om het makkelijk te maken zijn dan: niet meer 'scharrelen' met attention whores. Waarom wil je er per se losser mee om gaan
Natuurlijk, als ik t niet kan moet ik dr ook niet mee omgaan, maar ik wil dat wel omdat ik liever op deze manier met meisjes omga wat net zo leuk is, dan dat ik altijd serieuze relaties moet. Ik lees hier altijd van dat ''je moet voorkomen dat je verliefd word anders gaat de scharrel/vriendschap kapot'', en ''als die gast verliefd op je word, gooi dan het slot erop.''

Ik heb er momenteel ook helemaal geen problemen mee ofzo, alleen ik wil wel voorkomen dat ik die krijg.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 11:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb eigenlijk meer het idee dat hier staat dat je haar meer dan gewoon leuk vindt, maar dat zij daar niet hetzelfde over denkt, net als een aantal vorige scharrels.

Betekent dat niet gewoon dat jij verliefd aan het worden bent en zij niet? Daar hoort namelijk wel een andere uitleg bij.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 13:00
the unknown 1
the unknown 1 is offline
Verliefdheid is iets natuurlijks dat je niet kan tegenhouden..
Dus succes ermee hopelijk overvalt het je niet als je het niet wilt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 14:58
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik lees hier altijd van dat ''je moet voorkomen dat je verliefd word anders gaat de scharrel/vriendschap kapot'', en ''als die gast verliefd op je word, gooi dan het slot erop.''
Met je eerste citaat wordt meer bedoeld: zorg dat je met iemand scharrelt waar je niet zo makkelijk verliefd op wordt; dus met iemand waarmee je een goede fysieke klik hebt, maar waaraan je direct kunt merken dat een relatie nooit wat zou worden.
Oud 31-05-2008, 16:22
I C U
I C U is offline
Weet je, je kunt het niet tegenhouden. Ik heb zelf ook wel es dappere pogingen gedaan om niet verliefd te worden en het werkte nooit. In het begin is het leuk en denk je dat het allemaal wel goed komt, maar uiteindelijk zit je zelf met de shit. Neuh, ik geloof er niet in, niet voor mezelf. Waarschijnlijk ben ik de perfecte scharrel nog niet tegengekomen.

Dussehm, ik kan je in deze ook geen advies geven, ik zou er gewoon niet mee scharrelen, lijkt mij perfect.
Oud 31-05-2008, 20:20
Volk
Volk is offline
Rationeel blijven denken helpt verliefdheid tegen te gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 21:38
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Verliefd worden voorkomen
lukt niet ~~

beste wat je kunt doen is al het contact verbreken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken