Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb eigenlijk meer het idee dat hier staat dat je haar meer dan gewoon leuk vindt, maar dat zij daar niet hetzelfde over denkt, net als een aantal vorige scharrels.
Betekent dat niet gewoon dat jij verliefd aan het worden bent en zij niet? Daar hoort namelijk wel een andere uitleg bij. |
![]() |
||
Citaat:
|
Weet je, je kunt het niet tegenhouden. Ik heb zelf ook wel es dappere pogingen gedaan om niet verliefd te worden en het werkte nooit. In het begin is het leuk en denk je dat het allemaal wel goed komt, maar uiteindelijk zit je zelf met de shit. Neuh, ik geloof er niet in, niet voor mezelf. Waarschijnlijk ben ik de perfecte scharrel nog niet tegengekomen.
Dussehm, ik kan je in deze ook geen advies geven, ik zou er gewoon niet mee scharrelen, lijkt mij perfect.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Altijd verliefd worden op een goeie vriendin Rikje18 | 14 | 26-11-2012 08:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Liefde & Relatie |
een gezond mens die echt verliefd is op een verstandelijk gehandicapte lovetear | 61 | 21-03-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Stellingen over verliefdheid Fatal Exception | 12 | 09-03-2003 15:43 |