Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van de Buddista Tassen?
Super hip! 1 5.56%
Exclusief! 1 5.56%
Normaal 5 27.78%
Gaat 11 61.11%
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2008, 12:38
karinvanderbilt
karinvanderbilt is offline
Ik heb een supermooie nieuwe schooltas gekocht bij een kleine atelier/winkeltje in Amsterdam. Het word gerund door een kunstenaar die zelf de tassen ontwerpt! Groot genoeg voor je laptop en/of boeken en een leuk concept! (losse flap die je kan wisselen, waardoor je voor 15E een totaal nieuwe tas hebt)!

Ik heb de witte met het Afromeisje erop!

Wat vind je van deze tassen en wat voor schooltas heb jij?

Laatst gewijzigd op 07-08-2008 om 12:57. Reden: Reclame, maar misschien zo nog steeds..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2008, 12:40
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 12:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een tas van vijf euro van de cranenbroek, WIN.
Oud 07-08-2008, 12:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb het adres en de website even weggehaald anders vind ik het teveel reclame. Zo mag hij wel even blijven staan, maar het gaat dus om schooltassen in het algemeen, en niet perse alleen dat merk.
Oud 07-08-2008, 14:02
botulismf
botulismf is offline
Ik wil negatieve opties in de poll. 'Gaat' vind ik nog teveel van het goede.
Oud 07-08-2008, 14:10
Broeder
Broeder is offline
Mensen die laptops meenemen naar college zijn irritant. Niets mis met een pen en een kladblok. Zonder spellingscontrole leer je wellicht ook nog eens correct te schrijven.

Mijn eigen "schooltas" is al jaren ZWART met een rode binnenkant en enkele gaten in de zijkant als relicten van wilde gothicpartijtjes en terrasescapades. Geen opdruk gelukkig. Ik doe er stiekem ook wel eens boodschappen mee.
Oud 07-08-2008, 14:23
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Mensen die laptops meenemen naar college zijn irritant. Niets mis met een pen en een kladblok. Zonder spellingscontrole leer je wellicht ook nog eens correct te schrijven.
Wat een onzin; het schrijven op een computer gaat niet alleen veel sneller, maar als je ook nog eens een internetverbinding tot je beschikking hebt, kan het handig zijn om tijdens het verhaal van de overbodige professor achtergrondinformatie op te zoeken bij verschillende voorgeschotelde concepten. Je kan nog zo mooi met een ganzenveer en papyrusrol aan de slag gaan en prachtige kalligrafieën produceren, maar uiteindelijk leg je het toch af tegen de efficiëntie van een computer.
Oud 07-08-2008, 14:32
Broeder
Broeder is offline
Ach ja, ik vind het nogal nutteloos. Over het algemeen gaat het ook niet zo denderend snel dat je te weinig tijd hebt om het op te schrijven. Waarschijnlijk ligt het ook wel aan de studie. Als je bij een alfastudie een beetje snugger bent onthoud je het meeste ook wel gewoon. Als je internet hebt vind ik het nog wat anders, maar bij mij op de fakulteit heb je dat volgens mij nergens in de collegezalen. Verder moet iedereen het natuurlijk voor zich weten, ik zou alleen nooit zo'n ding mee gaan slepen als het amper meerwaarde heeft.
Oud 07-08-2008, 15:01
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
tenzij je natuurlijk hebt geïnvesteerd in snel schrijven met de hand, niet met de computer.. kladblok ftw..
Oud 07-08-2008, 15:06
Broeder
Broeder is offline
Als je enigszins normaal met een toetsenbord overweg kan gaat het via de computer natuurlijk veel sneller. Alleen tijdens college heb je daar over het algemeen bar weinig aan, want twee uur duurt nog steeds even lang.
Oud 07-08-2008, 15:35
Verwijderd
eastpak/dakine, iets anders hoef ik niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 15:39
Verwijderd
Bjorn Borg, en niet zo'n standaard model maar een heel mooie Ik vind mensen met laptops zonder vet coole handicap ook altijd een beetje vreemd tijdens college.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 17:31
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een grijze eastpak, gewoon die normale zeg maar. Maar ik hoef alleen maar een collegeblok mee en een pen.
Oud 07-08-2008, 17:33
Verwijderd
schoudertassen zijn zo niet relaxed voor school want boeken zijn zwaar en een schouder belasten is dan shit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 17:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zwart eastpack en als ik alleen een collegeblok mee hoef te nemen en een dun blokboek een schoudertas.

@Henkmul: Draadloos internet is niet in alle collegezalen aanwezig, zoals in een ziekenhuis, dus veel toegevoegde waarde heeft een laptop dan niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 17:59
HenkMul
HenkMul is offline
.

Je gaat uiteindelijk toch niet naar een college voor de lesstof; een laptop is bovenal handig als escapistisch vermaak, met of zonder internet. Het enige nadeel is dat het zo allejezus zwaar is voor je schouder als je zo'n ding te lang rondsleurt.
Oud 07-08-2008, 18:11
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding].

Je gaat uiteindelijk toch niet naar een college voor de lesstof; een laptop is bovenal handig als escapistisch vermaak, met of zonder internet. Het enige nadeel is dat het zo allejezus zwaar is voor je schouder als je zo'n ding te lang rondsleurt.
daarom altijd je accu thuis laten en hopen dat er een stopcontact is
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 08:55
BendeBen
BendeBen is offline
notities maken is eigenlijk alleen voor vrouwen. beter let je op en denk je na over wat er verteld wordt ipv alleen maar bezig zijn met shit opschrijven zodat je het daarna letterlijk in je hoofd kan prenten. besides, tegenwoordig zijn de sheets eigenlijk altijd beschikbaar online.

ot:
mijn eastpak doet nu al zon 10 jaar dienst. prima ding, kracht van eenvoud. en mocht je toevallig zware shit meezeulen dan kan je m altijd nog nerdstijl over 2 schouders hangen, in tegenstelling tot schoudertassen waar het gewicht altijd op 1 schouder komt en me naast irritant ook niet erg gezond lijkt op de lange termijn.
Oud 08-08-2008, 10:27
Vice
Vice is offline
Ik maak wel vaak notities. Al is het alleen maar omdat ik geen 20 verschillende namen kan onthouden. Soms neem ik ook een laptop mee, maar dat is eigenlijk vooral voor het vak tekenen.
Oud 09-08-2008, 19:24
Verwijderd
Citaat:
notities maken is eigenlijk alleen voor vrouwen. beter let je op en denk je na over wat er verteld wordt ipv alleen maar bezig zijn met shit opschrijven zodat je het daarna letterlijk in je hoofd kan prenten. besides, tegenwoordig zijn de sheets eigenlijk altijd beschikbaar online..
Oef!

Kicke tas zeg! ps wtf is 'Exclusief' nou weer voor lame ass optie

Laatst gewijzigd op 09-08-2008 om 19:26. Reden: "exclusief"
Met citaat reageren
Oud 09-08-2008, 22:20
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
notities maken is eigenlijk alleen voor vrouwen.
als je toch geen notities maakt kan je natuurlijk best zonder rugzak..
Oud 10-08-2008, 12:10
BendeBen
BendeBen is offline
naar college ja
voor overig studeer werk is een boek en notitieblok wel handig natuurlijk
Oud 10-08-2008, 12:32
capibara
capibara is offline
Al 5 jaar dezelfde Samsonite tas, en er passen maximaal 30 halve liters bier in.
Oud 11-08-2008, 12:04
SpoiledRotten
SpoiledRotten is offline
Ik vindt ze helemaal niets ^^.

Ik móet trouwens een laptop voor school hebben; we hebben geen boeken meer :3
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 14:00
vilein
vilein is offline
Muhhuh.

Ik heb heel veel tassen en ook een mooie gouden laptoptas, maar ik neem mijn laptop toch nooit mee. Mocht ik opeens een mac vinden, dan wel. Nu niet.
Mijn lievelings 'schooltas' is mijn rucanortas. Daar passen minstens 40 collegeblokken in.
Oud 11-08-2008, 23:13
Broeder
Broeder is offline
Mij bekruipt het gevoel dat Karin helemaal niet geïnteresseerd is in mijn schooltas. Wat een domper : (
Oud 13-08-2008, 08:29
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Je gebruikt meer dan 5 woorden in 24 uur en zit in de rats over laptops en Karin. Voel je je wel goed?
Oud 13-08-2008, 10:29
Velma
Velma is offline
Ik gebruikte zo goed als al mijn tassen als schooltassen, maar mijn oude versierde zwarte Eastpack(pak?) rugtas of witte Betty Booptas zijn wel favoriet, want daar past A4 in. Ik wil geen tassen met afro's erop.
Oud 17-08-2008, 14:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had eerst een schoudertas van Line Streatwear ofzo.. Pas geleden heb ik een schooltas gekocht van Ruby Gloom and Friends (the happyest girl in the world) Ik ben helemaal verliefd op die schoolspullen!
Oud 17-08-2008, 21:31
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Je gebruikt meer dan 5 woorden in 24 uur en zit in de rats over laptops en Karin. Voel je je wel goed?

Het gaat me inderdaad erg aan het hart.
Oud 22-08-2008, 08:06
Sade
Sade is offline
Ik heb eind afgelopen schooljaar besloten maar echt eens wat van m'n studie te maken, en daarom maar weer oldskool een rugzak aangeschaft.

Oud 22-08-2008, 21:01
cenerentola
cenerentola is offline
ik mis de optie lelijk. en ik neem echt geen laptop mee naar college, geen zin om met zo;n ding te sjouwen en ik ben veel te bang dat ik het ergens laat liggen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 21:27
Metal
Metal is offline
Citaat:
en ik neem echt geen laptop mee naar college, geen zin om met zo;n ding te sjouwen en ik ben veel te bang dat ik het ergens laat liggen.
Je vriendje heeft toch zoveel geld? Dan kan-ie best wel een of andere random pool wekelijks 150 betalen om jouw persoonlijke slaaf te spelen. Hij houdt immers van je.
Oud 22-08-2008, 21:40
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Je vriendje heeft toch zoveel geld? Dan kan-ie best wel een of andere random pool wekelijks 150 betalen om jouw persoonlijke slaaf te spelen. Hij houdt immers van je.
klopt, dat zou hij best kunnen, maar ik ben wel zuinig op de spulletjes die ik van hem krijg
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 14:14
Gadje
Gadje is offline
Mijn a5 schrijfblok past prima in mijn handtas, schooltassen zijn voor de middelbare.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 22:33
HandDoek
HandDoek is offline
Een leuke bekladderde Eastpack.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten