![]() |
|
![]() |
Hallo,
Ik ben Hester en ik ben student Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Ik doe onderzoek naar de serie Costa!. De film was een groot succes en de serie heeft ook veel fans. Anderen vinden Costa! stom, wat vind jij? Heb jij deze serie weleens gezien en ben je tussen de 14 en 18 jaar, doe dan mee aan het Costa! onderzoek. Je kunt mee doen door je MSN-account (e-mailadres) te sturen naar: costa-onderzoek@hotmail.com en dit e-mailadres in je msn-box op te nemen. In de periode van 25 juni t/m 10 juli word je dan via MSN door mij benaderd voor een interview. Het interview duurt ongeveer een half uur. Mocht je vragen hebben, dan kan je me altijd een e-mail sturen op bovenstaand adres. Onder alle deelnemers worden 5 bioscoopbonnen verloot!! Er zijn maximaal 40 deelnemers, dus reken je kansen maar uit ![]() Degene die de meeste vrienden/vriendinnen ook aan dit onderzoek laat meedoen, wint gegarandeerd een bioscoopbon! ![]() groetjes Hester |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Win bioscoopbon door deelname aan onderzoek over internet! Nigella | 2 | 03-05-2013 13:36 | |
Algemene schoolzaken |
Doe mee en win een bioscoopbon! Bachelorproject | 0 | 19-03-2012 19:57 |