Hallo iedereen!
Ik ben momenteel bezig met mijn bacheloronderzoek en ik zoek nog respondenten. Val je in de leeftijdsgroep van 12 t/m 17 jaar en heb je ook 1 ouder/verzorger die mee wil doen, stuur mij dan even een bericht. Voor je deelname ontvang je een bioscoopbon!
DOE MEE MET ONDERZOEK EN KRIJG EEN BIOSCOOPBON!
Voor ons bacheloronderzoek zijn mijn onderzoekspartner en ik nog op zoek naar respondenten! Wij zijn nog op zoek naar 3 jongeren in de leeftijdscategorie van 12 t/m 17 jaar die ook 1 ouder hebben die mee zou willen doen aan het onderzoek. Wij zouden jongeren en ouders (apart) willen interviewen over internetgebruik door jongeren en de regels/maatregelen die ouders nemen om het internetgedrag van hun kinderen te reguleren/beïnvloeden. De interviews zullen per persoon ongeveer 35 minuten in beslag nemen en worden opgenomen met behulp van opnamesoftware. De anonimiteit van de respondenten wordt gewaarborgd doordat het geluidsmateriaal na uitwerking meteen zal worden verwijderd en in aantekeningen en uitwerkingen nooit gegevens zullen worden gebruikt (zoals naam en woonplaats) waardoor de geïnterviewde door derden te identificeren zou kunnen zijn. De interviews zullen vanaf midden februari tot midden mei worden afgenomen via Skype.
Wil je graag meewerken aan dit onderzoek of ken je iemand die wellicht zou willen meewerken? Stuur mij dan een bericht of stuur dit bericht door aan degene van wie je vermoedt dat hij/zij interesse zou kunnen hebben!
WIJ ZIJN NOG OP ZOEK NAAR 3 OUDER-KIND KOPPELS!!!
Laatst gewijzigd op 03-05-2013 om 13:35.
Reden: bold verwijderd
|