Oud 29-07-2002, 10:33
dRuppelZz
dRuppelZz is offline
mute staat af.

kabels achteraan zitten perfect

ligt het aan de configatie van de tv kaart? moet bij audio line in of wave out of? genomen worden...? help mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 10:44
Nietzman
Nietzman is offline
Iets meer info graag... we heten niet jomanda
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 10:53
dRuppelZz
dRuppelZz is offline
Kijk. Ik ben een tv-kaart gaan kopen in een pcwinkel. Das zone winkel waar ze pc en dergelijke verkopen. Kopen wil zeggen dat ik geld heb moeten geven en in ruil die kaart aan een kasse ontving. Een kassa is het ding waar ze geld in stoppen. Die tv kaart zorgt ervoor dat er beeld en geluid van de tv op mijn pc kan worden afgespeeld. Geluid is klank die wordt waargenomen via het gehoor. Beeld is visie die wordt waargenomen via het gezichtsveld. Het beeld werkt. Dit wil dus zeggen dat ik alles kan zien. Maar ik hoor niks. Er zit niets in mijn oren wat het geluid belemmerd. Nu is de vraag waarom dat geluid niet bolt. Bollen = werken. Welke audio instelling moet ik aangeven bij de configuratie van de kaart. instellingen zijn dingen die ge kunt aanpassen bij software die dan de werking lichtjes veranderen.

nog vragen?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 10:58
Cool_D
Cool_D is offline
Citaat:
dRuppelZz schreef:
Kijk. Ik ben een tv-kaart gaan kopen in een pcwinkel. Das zone winkel waar ze pc en dergelijke verkopen. Kopen wil zeggen dat ik geld heb moeten geven en in ruil die kaart aan een kasse ontving. Een kassa is het ding waar ze geld in stoppen. Die tv kaart zorgt ervoor dat er beeld en geluid van de tv op mijn pc kan worden afgespeeld. Geluid is klank die wordt waargenomen via het gehoor. Beeld is visie die wordt waargenomen via het gezichtsveld. Het beeld werkt. Dit wil dus zeggen dat ik alles kan zien. Maar ik hoor niks. Er zit niets in mijn oren wat het geluid belemmerd. Nu is de vraag waarom dat geluid niet bolt. Bollen = werken. Welke audio instelling moet ik aangeven bij de configuratie van de kaart. instellingen zijn dingen die ge kunt aanpassen bij software die dan de werking lichtjes veranderen.

nog vragen?
Wat voor OS?
Wat voor tv-kaart?
Oud 29-07-2002, 10:59
dRuppelZz
dRuppelZz is offline
tv prolink play pak 2
windows 98 se

alsof dat er iets aan veranderd
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:28
Cool_D
Cool_D is offline
Citaat:
dRuppelZz schreef:
tv prolink play pak 2
windows 98 se

Tuurlijk, dat lijkt mij wel zo logisch
Oud 29-07-2002, 13:01
Koen
Koen is offline
- Misschien ben je vergeten het doorlink kabeltje van de Tv kaart Line Out naar de Line In van je geluidskaart te lussen?
- Misschien staat je Line out nog wel gemute in je Windows instellingen?
- Misschien heb je 'm wel per ongeluk in je Mic ingang gepropt en staat die ook gemute?
- Misschien heb je 't audio gedeelte van je Tv kaart wel niet geinstalleerd? (Tv kaarten gebruiken 2 apparaten in je Hardware Beheer, een Beeld- en een Geluids gedeelte.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 13:03
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
dRuppelZz schreef:
*roept schoonmaker om het bloed dat aan de muur is blijven zitten na het herhaaldelijk bonken met het voorhoofd tegen eerdergenoemde muur te verwijderen*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten