Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als je wint, ja, de verliezer betaald(deels) http://www.progresslaw.net/?pg=543&id=420 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sure, ik zou hem kunnen aanklagen. Een betalingsvonnis krijgen voor wat hij me verschuldigt is zou ik zelfs zonder advocaat zelf wel kunnen doen. Ik zou echter nooit mijn geld en kosten eruit krijgen. Niet dat ik zou zeggen dat er geen recht is geschied vanwege andere omstandigheden, maar toch.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, er is ook wel iets voor te zeggen dat we hier niet al te Amerikaans zijn met dat soort dingen, anders moest je voordat je van de glijbaan in het zwembad afging een verklaring tekenen dat je vrijwillig en zelfbewust een risico neemt om gewond te raken etc, etc. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mogen we dan alsjeblieft een beetje leedvermaak hebben als iemand die achter die troep aanzit met open ogen in een overduidelijk stukje oplichting stinkt?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|