Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zeg niet snel ik hou van je. Omdat dat voor mij veel zou betekenen, omdat ik me dan gigantisch kwetsbaar op zou stellen... Ik geloof dat ik het nog niet gezegd heb, iig niet in het NLs...
|
Trouwens denk ik niet dat er een moment is als 2 weken of half jaar, het is een diep gevoel op een bepaald moment wat je aanvoelt waardoor/wanneer je het zal zeggen/zegt...
||
![]() |
Citaat:
x
||
Citaat:
|
Tegen 2 meisjes heb ik dat ook wel eens gezegd (of getyped eerder
![]()
|
Verwijderd
|
(massive attack- teardrop)love love is a verb, love is a doing word..
woorden zijn zo hol. als ik van iemand houd dan laat ik dat zien door mijn doen en laten. niet door tien keer op een dag te roepen: ik ben verliefd op je! Ik hou van je! want mensen kunnen ja zeggen maar het tegenovergestelde doen. voorbeeld: vriend laat me drie keer achter elkaar zitten. ik bel hem en dan zegt hij: maar je weet toch dat ik van je hou? ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat ik me afvraag is: als je zegt ik zie je graag, heeft dit dan dezelfde betekenis als ik hou van jou. Ik heb het gevoel dat mensen eerder zullen zeggen ik zie je graag dan ik hou van jou. Ik zie je graag klinkt veel losser en veel ruimer of heb ik het mis? Nou ik zal het niet zo rap zeggen, ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt van een jongen gehouden en ik zal het pas zeggen als ik het echt meen. Ik heb het zelf nog maar één maal meegemaakt dat een jongen zei dat hij me graag zag, maar hij kende me niet eens en we hadden niet eens een relatie dus die heeft afgedaan bij me, je kan het namelijk ook teveel zeggen
![]() Slukus me |
![]() |
|
![]() |
hmm.. ik zeg niet vlug ik hou van jou als ik het ook ECHT meen.. ik zeg zo vaak tegen mensen van ja ik hou ook van jou.. terwijl het dan als geintje bedoelt is.. om het echt te zeggen als ik het meen vind ik dat juist moeilijk..
|
![]() |
Ik heb die dingen nog nooit tegen een vriend van mij gezegt! Nog nooit! Een van hen heeft dat wel al tegen mij gezegt, maar ik heb hem dan uitgelegt waarom ik het niet tegen hem zei! En hij begreep het en zei terug " ik hou van je!" ! En 3 weken daarna was het uit,doordat hij me bedrogen had! En ben ik blij dat ik het niet gezegt heb tegen hem! Maar deed het pijn ... want hij had gezegt dat hij van me hield, maar dan bedrieg je je vriendin toch nie hé?
![]()
|
ik zeg dat niet zo snel..
Dat moet eerst lange tijd groeien.. Nu ben ik verliefd op mn vriend, als we over jaren nog steeds met elkaar gaan ofzo, dan kan ik echt zeggen dat ik van m houd.. Nu mag ik m graag en ben verliefd op hem.. zo zie ik het althans.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo dat is zeker lullig!! En idd als tie eerst zegt van: Jah ik hou van je en blablabla en vervolgens 3 weken later vreemdgaat dan hou je niet echt van die persoon...vind ik dan... En zelf heb ik het ook maar tegen 1 jongen gezegt..omdat ik ook echt van hem hield(en nog steeds hou eigenlijk ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegen m'n eerste vriendinnetje zei ik het ook. Het was alleen geen houden van in de betekenis die ik er nu aan toeken. Dat was gewoon grappig, leuk, meer niet. Tijdverdrijf door praktisch handelen. Als ik het nu zeg, heeft het weer een andere, uitgebreidere inhoud. Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 15:44. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wanneer dacht jij voor het laatst "Nu kan ik sterven!"? Tigerly | 54 | 26-05-2016 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe en wanneer en hoevaak? Shitonya | 52 | 31-12-2004 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Ga jij mee naar vrienden van je vriend(in) omdat hij/zij dat graag wil? G.T.C. | 22 | 15-06-2004 17:08 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer zeg je ik hou van je? :P | 37 | 29-01-2004 15:37 | |
Seksualiteit |
wat zeg jij tijdens de orale seks? Jij-Jij | 56 | 25-06-2003 12:18 | |
Lifestyle |
Wanneer vind jij iemand een gothic? ~*~WiCkEd~*~ | 47 | 27-06-2002 21:43 |