Oud 07-08-2002, 08:30
BELLEKE
BELLEKE is offline
'k zie je graag... wanneer zeg je 'k hou van jou'... zeg je die dingen snel? en welke inhoud heeft het voor jou?
x
Oud 07-08-2002, 09:37
Onlyme
Onlyme is offline
Ik zeg het alleen als ik het meen, heb het nog maar één keer gezegd. Ik denk niet dat je er een concrete tijd voor kan kiezen. In ieder geval niet té snel.
Je kan het pas zeggen als je het echt zo voelt. Aan de andere kant, het ligt er maar net aan wat jij onder "houden van" verstaat.
Oud 07-08-2002, 09:51
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef:
'k zie je graag... wanneer zeg je 'k hou van jou'... zeg je die dingen snel? en welke inhoud heeft het voor jou?
x
Dingen als "ik mis je" zeg ik tamelijk snel. Het heeft voor mij de inhoud "ik vind je aardig en wil je vaker zien" .. echter zal ik niet zo snel zeggen dat ik van iemand hou, aangezien ik het alleen zal zeggen als ik het meen en me daarbij ook kwetsbaar opstel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 10:04
miro
miro is offline
"Ik hou van jou" wil heel veel zeggen bij mij. Bij mijn huidige vriend heb ik het wel heel snel gezegd, maar puur omdat ik dat zo voel.. Het ligt er denk ik aan, hoe snel je zoiets tegen iemand zegt, en ik denk dat iedereen er een anderre waarde aan geeft.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 10:09
lady_x
lady_x is offline
Offtopic:
Jij stelt toch wel onduidelijke topics op hoor! "wanneer zeg jij...", "waar...", "herkennen jullie..." in de plaats van een volledige zin te maken ofzo
Oud 07-08-2002, 10:19
Gothic
Gothic is offline
Ik zeg niet snel ik hou van je. Omdat dat voor mij veel zou betekenen, omdat ik me dan gigantisch kwetsbaar op zou stellen... Ik geloof dat ik het nog niet gezegd heb, iig niet in het NLs...
Oud 07-08-2002, 10:20
Gothic
Gothic is offline
Trouwens denk ik niet dat er een moment is als 2 weken of half jaar, het is een diep gevoel op een bepaald moment wat je aanvoelt waardoor/wanneer je het zal zeggen/zegt...
Oud 07-08-2002, 11:09
david20jaar
david20jaar is offline
euhm .. niet zo snel . ik moet het wel menen .

kheb het ook nog nooit tegen een meisje gezegd behalve tegen m,n huidige vriendin .

het floepte er zomaar uit ,, en dus meende ik het ook
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:05
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Offtopic:
Jij stelt toch wel onduidelijke topics op hoor! "wanneer zeg jij...", "waar...", "herkennen jullie..." in de plaats van een volledige zin te maken ofzo
sorry k doe mijn best... k vind t vervelend lange titels te maken maar k zal ze in t vervolg goed inkorten
x
Oud 07-08-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
OnLyMe schreef:
Ik zeg het alleen als ik het meen. Ik denk niet dat je er een concrete tijd voor kan kiezen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:26
marlies
marlies is offline
Citaat:
miro schreef:
"Ik hou van jou" wil heel veel zeggen bij mij. Bij mijn huidige vriend heb ik het wel heel snel gezegd, maar puur omdat ik dat zo voel.. Het ligt er denk ik aan, hoe snel je zoiets tegen iemand zegt, en ik denk dat iedereen er een anderre waarde aan geeft.
Oud 09-08-2002, 18:44
gizmo
gizmo is offline
K zeg niet gauw van ik hou van je... heb het tot nu toe ook nog niet gedaan... weet niet.. dat zeg ik niet zo gauw... moet het echt zo voelen enzo
Oud 09-08-2002, 18:51
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Kzeg dat echt niet snel, betwijfel of ik t ooit tegen iemand heb gezegd. Wel eens als antwoord ("ik ook van jou"), maar kzeg dat niet zomaar tegen iedereen.

Kvint dat toch best wel iets om dat te zeggen.
Oud 09-08-2002, 19:04
Gothic
Gothic is offline
Tegen 2 meisjes heb ik dat ook wel eens gezegd (of getyped eerder ). Maar ik denk dat daarvoor bij mij hetzelfde geldt... als ik het zo intens voel en het kan zeggen betekend het gewoon veel...
Oud 09-08-2002, 19:24
Verwijderd
(massive attack- teardrop)love love is a verb, love is a doing word..
woorden zijn zo hol. als ik van iemand houd dan laat ik dat zien door mijn doen en laten. niet door tien keer op een dag te roepen: ik ben verliefd op je! Ik hou van je!
want mensen kunnen ja zeggen maar het tegenovergestelde doen.
voorbeeld: vriend laat me drie keer achter elkaar zitten.
ik bel hem en dan zegt hij: maar je weet toch dat ik van je hou? (rolleyes mbt voorbeeld)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:26
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

sorry k doe mijn best... k vind t vervelend lange titels te maken maar k zal ze in t vervolg goed inkorten
x
wat een slechte smoes.
Ik zeg 'ik hou van jou' nooit, misschien in de toekomst.
Oud 09-08-2002, 20:25
Unexplained
Unexplained is offline
Die grens verschuift steeds..

Simpelweg omdat ik zelf steeds meer leer wat liefde en houden van eigenlijk inhoud.
Oud 09-08-2002, 20:44
babygirl
babygirl is offline
wat ik me afvraag is: als je zegt ik zie je graag, heeft dit dan dezelfde betekenis als ik hou van jou. Ik heb het gevoel dat mensen eerder zullen zeggen ik zie je graag dan ik hou van jou. Ik zie je graag klinkt veel losser en veel ruimer of heb ik het mis? Nou ik zal het niet zo rap zeggen, ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt van een jongen gehouden en ik zal het pas zeggen als ik het echt meen. Ik heb het zelf nog maar één maal meegemaakt dat een jongen zei dat hij me graag zag, maar hij kende me niet eens en we hadden niet eens een relatie dus die heeft afgedaan bij me, je kan het namelijk ook teveel zeggen .
Slukus
me
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 21:51
romytjuh
romytjuh is offline
hmm.. ik zeg niet vlug ik hou van jou als ik het ook ECHT meen.. ik zeg zo vaak tegen mensen van ja ik hou ook van jou.. terwijl het dan als geintje bedoelt is.. om het echt te zeggen als ik het meen vind ik dat juist moeilijk..
Oud 10-08-2002, 10:38
AtHell
AtHell is offline
k heb het in mn hele leven maar 3 keer gezegt geloof ik, dus ik hecht zeker wel veel waarde aan de woorden zelf en aan de personen waar ik het tegen zeg, k bedoel als je dat iedere dag eruit blaat dan heeft het ook totaal geen waarde meer.
Oud 10-08-2002, 19:01
Verwijderd
"ik hou van je" zeg ik pas wanneer ik daar 100% zeker van ben.
En dat duurt echt een hele tijd.
Ik heb er echt een hekel aan als jongens dat al na een week gaan smsen....ookal is het "luv ya"...

En ik zal het nooit als eerste zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 19:12
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
I wish I could say it......
Oud 10-08-2002, 19:41
lieve
lieve is offline
Ik heb die dingen nog nooit tegen een vriend van mij gezegt! Nog nooit! Een van hen heeft dat wel al tegen mij gezegt, maar ik heb hem dan uitgelegt waarom ik het niet tegen hem zei! En hij begreep het en zei terug " ik hou van je!" ! En 3 weken daarna was het uit,doordat hij me bedrogen had! En ben ik blij dat ik het niet gezegt heb tegen hem! Maar deed het pijn ... want hij had gezegt dat hij van me hield, maar dan bedrieg je je vriendin toch nie hé?
Oud 10-08-2002, 20:19
PardonMe
PardonMe is offline
ik zeg dat niet zo snel..
Dat moet eerst lange tijd groeien..
Nu ben ik verliefd op mn vriend, als we over jaren nog steeds met elkaar gaan ofzo, dan kan ik echt zeggen dat ik van m houd..
Nu mag ik m graag en ben verliefd op hem..

zo zie ik het althans..
Oud 11-08-2002, 13:58
silla02
silla02 is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik heb die dingen nog nooit tegen een vriend van mij gezegt! Nog nooit! Een van hen heeft dat wel al tegen mij gezegt, maar ik heb hem dan uitgelegt waarom ik het niet tegen hem zei! En hij begreep het en zei terug " ik hou van je!" ! En 3 weken daarna was het uit,doordat hij me bedrogen had! En ben ik blij dat ik het niet gezegt heb tegen hem! Maar deed het pijn ... want hij had gezegt dat hij van me hield, maar dan bedrieg je je vriendin toch nie hé?

Zo dat is zeker lullig!! En idd als tie eerst zegt van: Jah ik hou van je en blablabla en vervolgens 3 weken later vreemdgaat dan hou je niet echt van die persoon...vind ik dan...

En zelf heb ik het ook maar tegen 1 jongen gezegt..omdat ik ook echt van hem hield(en nog steeds hou eigenlijk ) Maar ik zeg dat dus echt niet snel...kweenie ik hou er nie van om iets te zegge en het niet te menen, dus dan zeg ik het liever niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Die grens verschuift steeds..

Simpelweg omdat ik zelf steeds meer leer wat liefde en houden van eigenlijk inhoud.
Prima opmerking.

Tegen m'n eerste vriendinnetje zei ik het ook. Het was alleen geen houden van in de betekenis die ik er nu aan toeken. Dat was gewoon grappig, leuk, meer niet. Tijdverdrijf door praktisch handelen. Als ik het nu zeg, heeft het weer een andere, uitgebreidere inhoud.

Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:39
luckyleo
luckyleo is offline
ik hou van jou heb ik nog nooit gezegt. Zat er laatst wel bar dicht tegenaan, maar helaas toch niet van gekomen (en maar beter ook achteraf ). Zoeits moet je alleen zeggen als je het echt helemaal meent.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 17:39
shanli
shanli is offline
Citaat:
gizmo schreef:
K zeg niet gauw van ik hou van je... heb het tot nu toe ook nog niet gedaan... weet niet.. dat zeg ik niet zo gauw... moet het echt zo voelen enzo
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten