Advertentie | |
|
![]() |
|
dat had ik ook
ik sprak de voicemail van mn vriend in na 1 maand ofzo en toen zei ik "eh ja, nou, ik hou van...oh mijn god!!! ok laat maar zitten, ik zei niks, doei!" en toen hing ik op. schrok een beetje van mezelf ![]()
|
Hmm, hier is net nog een topic over geweest!
Dat topic is hier te vinden! maar goed, ik vind dat je het gewoon moet kunnen zeggen wanneer je het ook zo voelt!
|
Als je wat jonger bent, zeg je dat wat sneller. In mijn eerste relaties was het na enkele weken (vreselijk!).
In mijn laatste relatie is het eigenlijk bijna niet ter sprake gekomen, maar gevoelens die het gevoel van 'houden van' benaderen kwamen na plusminus 6-7 maanden.
|
Verwijderd
|
geen idee, Toen hij voor het eerst zei dat hij van me hield zei ik: 'Ik ook van jou' met alee vlinders die uit alle hoeken en gaten kwamen. Maar ik zeg het zelf nooit... Waarom niet? Geen idee... Als hij het niet ongeveer 17 keer op een avond zou zeggen zou ik misschien de kans krijgen, maar om nou het volgende 'gesprek' te houden
hij: 'ik hou van je' ik : 'ik hou meer van jou' hij: 'ik hou altijd 1 keer meer van jou dan jij van mij' ik: 'ik hou altijd 1 meer van jou...' (stilte) ik: 'ik hou van je... ect ect ect... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het moeilijk om te zeggen, ik weet niet waarom, ik vind het is wel duidelijk in hoe je doet of je van iemand houdt. Mwah ik weet het ook niet.
Mijn vriendje zegt het wel vaak tegen me... ik weet eigenlijk niet hoe snel, ik denk dat dat na een paar maanden was. Natuurlijk weet hij ook wel dat ik heel veel van hem hou!!!! Soms zeg ik het wel (meestal is dat onder de seks, ik weet ook niet hoe dat komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik na 3 dagen wel erg vroeg zou vinden bij wijze van spreken. Maargoed, ik geloof ik niet dat je na 3 dagen al echt van iemand kan houden..
|
Ik zeg niet gauw dat ik van iemand hou. Ik moet dat ook echt 100% voelen, wil ik dat zeggen; ik kan dat niet zeggen en er geen waarde aan hechten.
Mijn vriend zei na een maand of 3 geloof ik dat hij van me hield. Toen heb ik er niet veel op teruggezegd... Na een maand of 5 begon ik 'ik ook van jou' te zeggen, en na 6 of 7 maanden durfde ik ook zelf te zeggen dat ik van hem houd. De eerste keer was dat wel supereng, moet ik eerlijk toegeven. |
![]() |
|
Heej hallo0w,
Houden van is heel simpel eigenlijk. Je houd van iemand waar je om geeft. En je weet vast wel wanneer je om iemand geeft. En dan vind ik dat je gewoon ik hou van je kan zeggen. En als je het spontaan zegt meen je het meestal ook. Je moet er niet eerst over denken van zal ik nou ik hou van je zeggen. ![]()
|
![]() |
Als ik het meen, bij mijn vriend was dat na een dikke drie maanden.
Op zich maakt het niet uit na hoelang je het zegt, ligt aan de voorgeschiedenis. Maar als je elkaar net pas kent en je zegt naar een week al dat je van die persoon houdt heb ik persoonlijk mijn twijfels ![]()
|
Als jij echt voelt dat je van haar houdt, dan kun je het tegen haar zeggen vind ik..
Maar het moet dan dus wel oprecht zijn, naar mijn mening, anders betekent het nog niks..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Betekenissen van "Ik hou van je" rudydekerpel | 15 | 23-01-2009 12:18 | |
De Kantine |
Levensvragen Verwijderd | 500 | 24-08-2007 16:03 | |
Liefde & Relatie |