Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jouw situatie komt me wel erg bekend voor.
Ik was ook enorm goed bevriend met een meid en waren elkaar beste vrienden. We werden enorm verlieft op elkaar. Met uitgaan durfde we elkaar zowat niet aan te kijken maar we waren heel vaak bij elkaar. Elke week minstens 1 keer een filmpje bij elkaar kijken en shoppen, wandelen etc. Maaaarrr ze had al die tijd een vriend. Ging ook niet al te best tussen hun 2 dus ik dacht dat ze wel een keertje voor mij zou kiezen. ze huilde namelijk altijd bij mij uit enzo. Nou mooi niet dus. Op een gegeven moment ging het wel uit tussen hun 2 maar zei ze dat ze niks meer voor mij voelde... Wat voelde ik me kut toen zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
thnx voor de reacties mensen!
ik snap sowieso niet waarom ze bij dr vriend blijft. die vriend is al vaker vreemd gegaan en aaaaaltijd komt het weer goed. ik denk bij mezelf ook welles van, fuck haar.. zo'n meid hoef ik niet eens! ze denkt dr wel heel makkelijk over. maarja ik wacht et af.. wáárom zou het nog steeds aan blijven als haar vriend méérdere keren is vreemd gegaan??? en zij weet dit, en hij geeft het toe?? veel aandacht geven werd ook genoemd; dat doe ik ook, maar wel in proporties. Het moet niet zo worden als het uit is dat ze zegt, 'ohh bedankt voor alles je bent een goede vriend'. daar doe ik het niet voor natuurlijk. ik ben geen stuk vlees, ik heb ook gevoelens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: "Hij heeft mij van haar hyves verwijderd, me geblokkeerd en verwijderd op msn, verwijderd me smsjes etc." Ik vind dit soort zaken altijd een beetje vaag. Waarom zou hij dat doen? Of doet ze het stiekem zelf? Want ik vind het dingen die niet echt veel nut hebben, noch beheersbaar zijn voor hem. Ik stel mij hierbij meer voor dat hij die dingen constateerde, zij de confrontatie niet aan wou gaan en het dan zelf doet. Zo van "kijk, ik heb hem geblokkeerd, er is niks" bla bla bla. Als je haar echt graag wil, moet je dus duidelijkheid scheppen. Voor jou is het namelijk ook niet nuttig als ze niet echt iets met jou wil, dus is het prettig als ze ook iets voor jou over heeft. Dus als je het lef ervoor hebt, vertel je haar dat je echt iets met haar wil opbouwen, maar dat ze het eerst uit moet maken met haar vriend, omdat deze situatie jou pijn doet en dat je daar geen behoefte aan hebt. Als zij zelf niks onderneemt, heb je ook niks aan haar. Daar zou ik zelf iig stil bij staan voordat ik verdere stappen zou nemen.. want je loopt een behoorlijk risico dat je gewoon aan het lijntje gehouden wordt. Als haar vriend vreemd gaat en zij dit accepteert, kan ze dus blijkbaar niet zonder hem.. maar rebelleert ze wel door met andere jongens af te spreken om hem jaloers te maken. Succes. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Iemand leuk vinden maar zij heeft een vriendje Mgbeije | 22 | 22-07-2015 02:04 | |
Liefde & Relatie |
Altijd de beste vriend crazycamel070 | 18 | 14-07-2012 11:15 | |
Psychologie |
Geen vrienden en niet populair op school Retroflex | 12 | 04-10-2011 08:50 | |
Liefde & Relatie |
vind een ander meisje leuk maar ze heeft een vriend coral1988 | 12 | 18-12-2010 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Een meisje neobrinken | 23 | 19-02-2005 20:29 | |
Liefde & Relatie |
Weet niet wat te doen... Fluff-Ball | 23 | 29-10-2004 14:11 |