![]() |
|
Hangt van de bui en de situatie af. Ben ik opgewonden, dan ben ik wel van de ruige dirty talk. Is het een 'gewoon' gesprek dan zijn we duidelijk en open naar elkaar. We benoemen de activiteit bij naam en gooien idd ook niet alles onder de noemer 'seks'. In het bijzijn van/met vrienden dan houd ik het vaak wel iets algemener, dus bijv. 'mondwerk' i.pv. 'pijpen'. Ook niet altijd trouwens, het wisselt wel eens. Nouja, praat er iig makkelijk over
![]() Van allerlei cryptische omschrijvingen voor activiteiten of geslachtsdelen krijg ik echt de kriebels. Met mijn ex (toen ik nog jong en onervaren was) deed ik dat wel. Vréselijk. Ik zou die termen nu niet eens meer over mijn lippen krijgen, zo erg ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Gewoon met de woorden die daar voor staan
Dus niet mondwerk maar gewoon pijpen, neuken, beffen, vingeren, aftrekken, etc omslachtig doen is allemaal te veel werk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder praat ik er vrij makkelijk over. Ik leg niet snel mijn hele seksleven op tafel, maar tegenover m'n vriendin en sommige familie/vrienden uiteraard wel en dan hoef ik ook niet te bagatelliseren..
|
Zo exliciet en luid mogelijk.
![]() Nee, vooruit, het ligt eraan met wie ik ben, waar ik ben en in wat voor bui ik ben. Ik kan heel expliciet over seks praten. Gaat het om een serieus gesprek dan benoem ik alles, maar op een no-nonsense beschaafde manier. Is het een gesprek dat bedoeld is om mensen erop te wijzen met wie ze te maken hebben (zoals ik dat heel goed kan met een vriendinnetje tijdens het eten, bij spelweekleiding die we net kennen) wordt alles heel expliciet, gaan we in op details en wordt alles heel grafisch beschreven. Geen respons betekent explicieter zijn. Gaat het om praktische problemen (zoals cyclus onregelmatigheden in combinatie met de seks-agenda) houd ik het meestal wat meer aan de oppervlakte en vermijd ik te grafische termen en beschrijvingen. En regelmatig vliegen er wat grove opmerkingen van mijn kant over tafel als ik met een groep mannen ben. En elke keer kijken ze verbaasd.
||
Citaat:
![]() of begrijp ik t nu verkeerd? ot: Met vrienden praat er gewoon over, geen schroom qua benamingen. Met mijn ouders en mensen die ik niet zo goed ken (of alleen via werk oid) praat ik er voorzichtiger over, dan noem ik neuken 'met iemand naar bed gaan' oid.
||
Citaat:
![]() OT: Thuis heel vrij, tot op het belachelijke af soms ![]()
|
Ik vind pijpen en beffen nou niet echt de prettigste benamingen, dus ik zeg gewoon orale seks. Lijkt me duidelijk genoeg, in de meeste gevallen.
Oh en vingeren en aftrekken noem ik meestal gewoon handwerk. Als ik het over seks heb, bedoel ik eigenlijk vanalles: wat ná zoenen komt, dus orale seks en handwerk, maar ook geslachtsgemeenschap. Als ik het over geslachtsgemeenschap heb, zeg ik meestal "met elkaar naar bed gaan" want ik vind neuken een vreeeeselijk woord (ik gebruik het alleen soms en dan alleen als het niet over mezelf gaat).. en als het in een niet-persoonlijk gesprek is, maar gewoon in het algemeen, dan zeg ik geslachtsgemeenschap. Netjes hè. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Neuken is vaak 'doen', 'gedaan worden', 'to have', of 'to be had'.
Aftrekken zowel als vingeren, heten 'fappen'. Ook wanneer het bij een ander gedaan wordt. Voor orale seks gebruik ik wel de gangbare termen. Een penis is een 'beafy birch' en een kut een 'leafy larch'. (Heb ik met mijn stiefmoeder bedacht naar aanleiding van Monty Python's "how to recognize different types of trees from quite a long way away") |
![]() |
|
Ik zal irl niet snel praten van de daad, want de daad is bij mij een goede daad, m.a.w. er is een betekenisverschil.
Neuken vind ik iets voor hetero's, aangezien ik homo ben, is dat niet van toepassing op mij.
|
Verwijderd
|
Ik kan heel erg expliciet over seks zijn ja. Beetje wat Kruimel zegt.
Ik gebruik in principe gangbare termen, maar het gaat wel over handwerk en mondwerk. Eigenlijk geen idee waarom, pijpen en beffen en rukken en vingeren vind ik niet echt prettige woorden om te gebruiken. Ik kan met sommige vrienden heel duidelijk over seks praten, wie wat lekker vindt, hoe enz. maar ik heb ook vrienden met wie ik dat totaal niet heb. Verder kan ik af en toe hele dubbelzinnige opmerkingen over seks maken die vooral mijn (schoon)familie leuk vindt. |
![]() |
|
![]() |
Leuk dat ik dit topic nu tegenkom; sinds een tijdje heb ik weer een vriendin, en in het begin praatten we niet zoveel over seks, maar toen er één schaap over de dam was...
In het begin was het ook een beetje omslachtig "die van jou" of "als je met je mond naar beneden gaat", terwijl we het nu gewoon over "jouw lul" en "pijpen" hebben. Je 'groeit' er dus denk ik ook wel in in een relatie.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? meneeranoniem1 | 93 | 07-12-2010 21:36 | |
Seksualiteit |
Hoe open ben jij over seks? justnaat | 51 | 19-06-2006 12:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 22:28 |