Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wou alleen weten hoe jullie er op zouden reageren.
Denk niet dat je me dan tot slechte dichter moet maken. Fuck you kan ook een gedicht zijn als je je op dat soort moment zo voelt. Dan zijn dat de woorden die je op zult schrijven. Wil je een echt gedichtje van me: aub, maar blijf erbij dat dit ook een gedicht was. Onafhankelijk en makkelijk zoals je altijd was. Klinkt je sarcasme plots vol angst. Je wilt de woorden niet doen trillen. Houd je stem krampachtig in toom. Bent bang dat ik het zie. Omdat je mij geen pijn wil doen. Dus hou ik mij doof en blind. Terwijl jij vertelt over wat en hoe.
||
![]() |
Citaat:
fuck you is geen voorbeeld van een gedicht. ookal zijn de meningen over wát nu precies een gedicht is verdeeld, zijn de meesten het er wel over eens dat een gedicht een toevoeging moet geven aan een gevoel. btw. dat 'andere' gedicht van je is goed!!! het doet me iets....
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum-wedstrijd: DE UITSLAG! xineof | 70 | 30-10-2005 06:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
meer liedje dan dicht; de achtervolging Verwijderd | 8 | 25-07-2004 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen?! Ilona1 | 11 | 04-01-2003 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |