Oud 06-01-2009, 17:29
Jacey
Jacey is offline
Heej
Wie zit er op de vrije school?
Ik ga daar ook miss heen maar ik wil wat meer over weten wat je precies kan doen.
En graag wil ik weten wat jullie ervan vinden.

Doej
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2009, 11:10
Flijn
Flijn is offline
Ik heb 15 jaar op de vrije school gezeten. Ik vond het leuk ja, maar wat wil je precies weten?

Laatst gewijzigd op 07-01-2009 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 12:33
MRDammann
MRDammann is offline
Hallo ik stel me vast even voor ik ben Sander. Maar nu over de vrije school. Ik heb eerst 6 jaar op de vrije school. En nu op de middelbare versie van de vrije school nu 3 jaar. Je doet op de vrije school veel meer met je handen. Breien, houtbewerken, kleien, veel toneel dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 14:46
Verwijderd
Ik zit nu ongeveer elf jaar op de vrije school ( in de 4e). Je doet heel veel creatieve vakken, en je zit tot en met de derde met alle niveaus bij elkaar. Als je goed kan leren, zou ik niet naar de vrije school gaan, want dan heb je daar heel veel last van (zoals ik).
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 16:21
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Ik zit nu ongeveer elf jaar op de vrije school ( in de 4e). Je doet heel veel creatieve vakken, en je zit tot en met de derde met alle niveaus bij elkaar. Als je goed kan leren, zou ik niet naar de vrije school gaan, want dan heb je daar heel veel last van (zoals ik).
Ik kon ook goed leren, maar daar is op mijn school altijd prima mee omgegaan hoor. Dat verschilt gewoon per school/leraar.

Het idee achter de vrije school is om de individuele ontwikkeling van het kind te stimuleren, en daar verstaan zij niet alleen de intellectuele ontwikkeling onder. Daarom worden er veel kunstvakken gegeven; als je daar niet van houdt kun je beter een andere school kiezen.
Of je veel merkt van de antroposofische achtergrond verschilt per school; sommige scholen lijken gewoon reguliere scholen met wat extra kunstvakken, anderen zweven bijna van hun fundament weg.

Misschien mag je eens een dagje meelopen? Dan kun je zelf kijken of het bevalt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten