Oud 04-08-2002, 06:07
TMLWKY
TMLWKY is offline
Okay, de topictitel is een beetje vaag denk ik...

Ik heb bijna 5 maanden verkering gehad met een geweldig meisje, van eind December tot half Mei. Toen heeft zij het - toch redelijk onverwacht - uitgemaakt (ook al denk ik wel dat ik het aan had zien moeten komen).

Nadat ze het had uitgemaakt heb ik haar nog 2x gezien, een keer om gewoon een beetje te praten, en een keer bij Kunstbende, waar zij iets voor ging dragen, en waar ik ook was omdat de band van mijn broertje ging spelen...

We hebben toen min of meer afgesproken elkaar even rust te geven, maar ze zei dat ze mij graag na haar vakantie weer wilde zien... En gister is ze teruggekomen van vakantie (ze is ruim een maand weggeweest).

Maar nou weet ik dus ten eerste al niet of ik weer moet beginnen over het 'elkaar weer zien' of dat ik dat aan haar moet overlaten... En daarnaast: hoe ga ik met haar om? Het begint al met van die simpele dingen van wat ik onder een mailtje moet zetten: 'xxx', 'liefs' of gewoon 'groetjes'?

Ik weet dus niet hoe ik me tegenover haar moet gedragen als ik haar weer zie. Ik ben niet meer verliefd op haar, en zij ook niet meer op mij (zij heeft inmiddels een andere vriend), maar ik heb haar eigenlijk nooit anders gekend als 'mijn vriendin'...

Ik wil niets liever dan vrienden met haar blijven, maar het wordt dus wel een heel nieuw iets voor mij... En ik weet dus niet wat ik precies moet doen...

Het is waarschijnlijk niet duidelijk wat ik nou precies met deze topic wil , ik weet het zelf eigenlijk ook niet... Ik denk dat ik t gewoon even kwijt wou.

F
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 09:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hoi,

nou, ik heb ook un beste vriend en ik zie hem elke dag!
dit is wel een grote stap voor je!
vooral omdat je haar niet anders kent als 'mijn vriendin'.
ik weet nie of je nog meer meiden als vrienden hebt, maar zoals je tegen hen doet, moet je ook tegen je ex doen!
ook met de kleine dingen!
wat je onder un mail zet, maakt opzich natuurlijk niet veel uit!
trouwens, ben je nog op haar eigenlijk?
Whatever, maak gewoon veel lol, dan komt ut wel goed!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:38
bumblebee
bumblebee is offline
Als jullie het beiden nog goed met elkaar kunnen vinden, zou ik er niet teveel druk achter zetten. Gewoon eens contact met haar opnemen, en verder gewoon kijken wat zij wilt succes..kus mai
Oud 04-08-2002, 11:29
Verwijderd
Kijk de kat een beetje uit de boom.
Je zou haar een mailtje kunnen sturen met "hoe was je vakantie", gewoon oppervlakkig. Je merkt vanzelf van haar kant hoe ze reageert.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:41
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik chat nu met haar, ze staat nog gewoon op mijn MSN-lijst... Over haar vakantie en de mijne enzow/.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten