Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 20:17
pyres74
pyres74 is offline
(ja ik heb dit bericht ook gepost bij topic: gevoelens voor je ex. ik kreeg echt geen reacties en hoop die dus zo dan wel te krijgen)

met mijn ex is het nu ongeveer anderhalve maand uit en ik mis hem nog steeds gigantisch. we hadden een relatie waar je u tegen kunt zeggen (ruim anderhalf jaar) en ik houd nog steeds van hem. hij wilt vrienden blijven maar ik weet gewoon zeker dat als we het nog een keer proberen dat het dan veel beter zal gaan omdat ik veranderd ben (in positieve zin natuurlijk). het probleem is; ik heb hem via smsjes en mail laten weten dat ik nog steeds van hem houd enzo. hij is hier echter niet echt blij mee aangezien hij 'voorlopig vrienden wilt blijven'.

na mn ex ben ik een hele lieve jongen tegen gekomen waar ik wel verliefd op ben geworden alleen na een paar dagen kwam ik er dus achter dat ik eerlijk tegen die jongen moest zijn en dus vertellen dat ik nog steeds van mn ex houd en dus ook gigantisch verliefd op hem ben. ik heb die jongen dus verteld dat ik nog steeds veel voor mn ex voel en dat ik bij hem wil zijn. het gekke is dat die jongen het begreep en dat hij het zag aankomen (ja het is echt een lieverd).

ik vraag iedereen hier nu ff om advies. moet ik mn ex nog een keer vertellen wat ik voor hem voel maar nu dan recht in zn gezicht (wat die jongen dus ook voorstelde)? het risico is nu echter dat als ik dat doe dat hij dan zeer waarschijnlijk helemaal niks meer met me te maken wil hebben (onze band is nu vriendschap en die wil ik behouden omdat hij ook heeft gezegd: ja voorlopig niets meer dan dat). dan heb ik dus niks meer en dat wil ik natuurlijk ook niet. en als ik dat risico neem; hoe zeg ik het dan nu? ik zei altijd in die smsjes: ja ik houd nog van en ik weet zeker dat het nu anders zal zijn. ik denk dat als ik het zelfde in zn gezicht zeg dat ik hem dan dus kwijt ben en dat ik dan helemaal geen kans meer zal maken.

4 the record ; niet zeggen; ja hij is je ex -> vergeet hem dus. ik heb dat al geprobeerd en het nadeel daarvan is dat als ik dan even niet aan hem denk me nog kutter ga voelen dan voorheen. ik wil hem dus terug. de vraag is alleen hoe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2003, 20:49
Rubke18
Rubke18 is offline
Liefde moet van 2 kanten komen anders is het ook maar saai

sterkte
Oud 22-07-2003, 20:57
pyres74
pyres74 is offline
jouw sig zeg het helemaal jongen...
damn beter gaat het goed komen idd want ik wil liever niks riskeren maar afwachten is ook zo kut
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 21:15
Verwijderd
Het is pas 1,5 maand uit na 1,5 jaar relatie. Vind je het gek dat je hem niet kan vergeten? Geef het nog wat tijd. Het slijt.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 21:23
pyres74
pyres74 is offline
dat is het nou juist!
het slijt niet; ik ben alleen maar meer om hem gaan geven sinds het uit is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten