Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het kan vervelend zijn, maar het komt voort uit angst, neem die angst weg, en stop met de neuroses ik heb bijvoorbeeld dingen als: alles (whatever) met een veelvoud van 3 is 'fout' alles moet naar rechts gedraaid worden, alles ligt bij mij op de kamer met de rechterpunt dus hoger dan de linkerpunt, en een tijd geleden telde ik alle cijfers die ik tegenkwam bij elkaar op, daarmee ben ik gewoon gestopt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hm kanek mss wel eens proberen, maar ben gewoon zo bang voor vrienden en familie
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ga er mijn profielwerkstuk over maken. Als dat af is, gauw al die onzin(in mijn ogen vreselijke onzin, gewoon een oude manier waarop mensen zich wilde beschermen tegen het kwaad.Alsof dat kan.......dom....) de deur uit gooien.
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 |