Oud 21-07-2002, 16:49
Shawna
Shawna is offline
heeft iemand er ervaring mee met het weghalen van littekens op je rug....dat door pukkeltjes komt want ik wil naar huidarst gaan om een stuk van mijn vel er aftehalen het bovenste gedeelte heeft iemand daar ervaring mee????
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Een vriendin van me heeft daar ook enorm veel last van gehad, maar daar zijn andere oplossingen voor dan vel eroverheen zetten. Minder pijnlijk, goedkoper en makkelijker.
Oud 21-07-2002, 17:12
20marianne12
20marianne12 is offline
Op je rug? Opzich is dat toch niet zo heel erg? Ik heb het in mijn gezicht, veel erger (ook van stomme rot pukkels, al vallen de littekens nog mee kijkend naar hoeveel acne ik heb gehad)... je hebt er ook speciale zalf voor, helpt best goed tegen littekens... Suc6 ermeer
Oud 21-07-2002, 22:03
Kirk22
Kirk22 is offline
wat voor een littekens?

*vraagt zich af hoevaak een sig gelezen word*
Oud 22-07-2002, 00:18
PublicExection
PublicExection is offline
nice sig Kirk, die heeft wel wat
Oud 22-07-2002, 08:57
Verwijderd
De huid bestaat uit meerdere lagen .. kan zijn dat ze de bovenste laag kunnen verwijderen, waarna deze zichzelf weer ontwikkelt .. maar dan zonder littekens.

Lijkt me wel pijnlijk :/
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:44
Desp
Desp is offline
Citaat:
******** schreef:
De huid bestaat uit meerdere lagen .. kan zijn dat ze de bovenste laag kunnen verwijderen, waarna deze zichzelf weer ontwikkelt .. maar dan zonder littekens.

Lijkt me wel pijnlijk :/
Yep, maar dat is dus alleen voor oppervlakkige littekens...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Je kan ze met laser-stralen laten weghalen, maar ik weet nie hoe duur/gevaarlijk/blabla dat is. Maar als het lukt, geeft het echt een mooi resultaat.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:42
Mel P
Mel P is offline
Ik heb een groot litteken op mn knie, eigenlijk is het wild vlees ofzo. echt lelijk vind ik k ben van plan naar de huisarts te gaan maar ik vrees dattie er weinig aan kan doen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:58
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
Mel P schreef:
Ik heb een groot litteken op mn knie, eigenlijk is het wild vlees ofzo. echt lelijk vind ik k ben van plan naar de huisarts te gaan maar ik vrees dattie er weinig aan kan doen
'k Heb er één onder m'n kin (was gehecht maar is niet mooi genezen) Da's ook wild vlees volgens mij, en ik heb een verwijzingen naar een plastisch chirurg. Dat zal die van jou dus ook wel kunnen doen Ik ben er nog niet geweest, maar wie weet kunnen ze het wel heel mooi weghalen, ook bij jou
Oud 23-07-2002, 13:11
Desp
Desp is offline
Ik heb een vrij groot litteken over mijn linkerwang lopen, als ze dat weg zouden willen halen, krijg ik er toch nog een litteken voor terug, eentje die ik helemaal niet mooi zal vinden... Dan zit ik maar opgescheept met een reusachtig litteken...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:55
Verwijderd
Bedoel je misschien zo'n behandeling met een bepaald zuur?
Dat is zo'n behandeling die ze oa bij acne-littekens gebruiken, dan krijg je dat spul op je huid en wordt idd het bovenste laagje op die manier weggehaald. Net alsof je huid "vernieuwd" is ofzo.
Maar tis niet zo dat ze met een mes je huid eraf gaan snijden ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Bedoel je misschien zo'n behandeling met een bepaald zuur?
Dat is zo'n behandeling die ze oa bij acne-littekens gebruiken, dan krijg je dat spul op je huid en wordt idd het bovenste laagje op die manier weggehaald. Net alsof je huid "vernieuwd" is ofzo.
Maar tis niet zo dat ze met een mes je huid eraf gaan snijden ofzo hoor.
Dat heeft een vriendin van me dus gedaan!!! Werkt heel erg goed volgens haar. Gewoon effe naar de huisarts en die weet er wel raad mee.
Oud 23-07-2002, 21:51
Fanny
Fanny is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Op je rug? Opzich is dat toch niet zo heel erg? Ik heb het in mijn gezicht, veel erger (ook van stomme rot pukkels, al vallen de littekens nog mee kijkend naar hoeveel acne ik heb gehad)... je hebt er ook speciale zalf voor, helpt best goed tegen littekens... Suc6 ermeer
Welke zalf?? Ik heb ook wel littekens van pukkeltjes
Oud 23-07-2002, 22:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Fanny schreef:

Welke zalf?? Ik heb ook wel littekens van pukkeltjes
kun je bij de apotheek halen, wel eerst een receptje halen bij de dokter. Mijn broertje heeft ook zulke zalf en het werkt echt goed bij hem.
Oud 25-07-2002, 13:46
Desp
Desp is offline
Whooeeehaa, ze gaan mijn litteken weghalen
Ik was dus altijd bang om er een trekkerig lelijk litteken aan over te houden, maar het kan gereduceerd worden tot een klein littekentje van een paar centimeter! Ben heel blij nu
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:48
Marilyn
Marilyn is offline
Zou graag willen weten hoe die zalf heet (kom erachter dat ik lang niet de enige ben met dit probleem, pfoei )..!
Oud 15-08-2002, 22:43
blutske
blutske is offline
met laser-techniek. Iemand uit de buurt heeft dat in zijn gezicht laten doen en het is echt mooi geworden!
Het is wel vrij pijnlijk, maar ik misschien is het in het gezicht pijnlijker dan op de rug. Het is ook vrij duur..ik weet niet of je zoiets verzekerd krijgt, denk het eerljk gezegd niet. maar dan ben je er wel ECHT vanaf
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten