Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt wel eens gedichtjes gepost hier als ik het me niet vergis. Probeer het, het is JOUW eindopdracht en niet die van 'lid nr zoveel van s.com'. Je hoeft geen 10 te hebben, probeer het gewoon en zie waar het schip strand. Als je niet zeker van je zaak bent post je het eerst hier, kun je eerst onze reacties horen voordat je het irl moet tonen.
|
![]() |
|
gaan we handelen....wat krijg ik er voor terug.
je mag best een gedicht van mij gebruiken, maar dan wil ik wel het resultaat zien, dus je eindopdracht...kben altijd wel nieuwsgierig groeten mail me maar, krijg jij je gedicht
|
![]() |
leugens
ik hou van leugens als ze uit jouw mond komen als jij ze gebruikt ze zijn potloden voor je die een lijntje liegen gezichtsbedrog de tekening is mooi haat ik hou van haat als het in jouw hart zit als jij het voelt voor iemand anders die jouw perfectheid aantast jouw haat een schild voor geluk ontrouw ik hou van ontrouw als jij ontrouw bent ben je trouw aan mij ik ben trouw aan jou maar ontrouw tegelijk van ontrouw hou ik het meest want ontrouw streelt me en kust me houdt me vast |
![]() |
|
![]() |
leugens
ik hou van leugens als ze uit jouw mond komen als jij ze gebruikt ze zijn potloden voor je die een lijntje liegen gezichtsbedrog de tekening is mooi haat ik hou van haat als het in jouw hart zit als jij het voelt voor iemand anders die jouw perfectheid aantast jouw haat een schild voor geluk ontrouw ik hou van ontrouw als jij ontrouw bent ben je trouw aan mij ik ben trouw aan jou maar ontrouw tegelijk van ontrouw hou ik het meest want ontrouw streelt me en kust me houdt me vast ik hou van alles wat jij voelt omdat ik het dan ook voel |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor een speciaal iemand Xico | 4 | 20-01-2004 09:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |