![]() |
|
![]() |
Wij zijn met (bijna) de hele klas (hbov) bloeddonor geworden
![]() Misschien voor anderen ook een leuk en nuttig initiatief. Je helpt er anderen mee ![]() http://www.sanquin.nl/sanquin-nl/sqn_home_nl.nsf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook moeilijk om te prikken, maar dat vind ik geen probleem. Ik ben nog nooit in één keer raak geprikt, 't kost altijd minimaal twee keer en soms vaker (er komt gewoon geen ader op, ze kunnen dat riempje nog zo strak trekken en ik kan nog zo hard een vuist maken, die ader blijft lekker verborgen); even vervelend om extra geprikt te worden, maar dat doet nog geen seconde pijn. (En daarna ga ik naar buiten met twee pleisters, één op iedere arm ![]() ![]() |
![]() |
|
Hele diepe aders inderdaad maar ik word ook meteen overal paarsblauw én ik moet al heel vaak infusen laten aanleggen waardoor mijn armen ook al enigszins vol littekens zitten
![]() Mijn ma werkt bij de Bloedbank en zij is, samen met nog maar één iemand, de enige die in staat is om mij dus überhaupt te prikken. Ik kan natuurlijk nooit afhankelijk zijn van slechts die twee mensen waardoor het vrijwel onmogelijk word voor mij om te doneren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alledrie mijn zussen hadden het probleem dat het infuus niet bleef lopen. Hele diepe aders, maar dus ook dat wanneer het eenmaal geprikt was het niet doorliep. En als de zak niet volkomt gooien ze hem weg. Ik ben niet eens meer gegaan, door een combinatie van dit, ik mocht niet gaan een tijdlang doordat ik onder de evenaar was geweest en gewoon luiheid/angst.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie http://www.lvbdonoren.nl/ |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
Psychologie |
donor worden/zijn Tripp | 181 | 27-05-2009 18:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donorregister & bloeddonor Evil creature | 73 | 20-01-2004 22:00 |