Citaat:
Is een honoursprogramma dan toevallig iets voor je?  Of is deze er niet specifiek voor onderwijskunde en kun je alleen de uni-brede doen? Uni-breed kan natuurlijk ook heel leuk zijn.
Als ik weinig tijd kwijt was aan mijn vakken zou ik denk ik ook bij andere studies kijken voor interessante cursussen. Misschien kun je tegelijkertijd minor volgen in bestuurs- en bedrijfskunde? Als je daar voornamelijk theoretische vakken volgt is het wel te combineren dan!
Ik zou zelf ook kijken naar inderdaad een student-assistentschap! Ik wil dat zelf volgend jaar ook gaan proberen, als het niet overlapt met mijn contacturen.
|
Mja wat bedoelen jullie met een studentassistentschap? Bij ons is het niet zo dat er veel college door studentassistenten gegeven wordt(eigenlijk geen), of is het echt ondersteunen bij ondezroek e.d. Ik denk dat ik daar te weinig kennis voor heb op dit moment, zeker omdat ik de vakken van de richting die ik graag op wil nog niet gevolgd heb..
Honoursprogramma lunch heb ik bezocht maar ik vind het niet zo interessant als ik had gedacht. Het gaat over filosofen (Machiavelli / Freud / Darwin / Newton) en je gaat een onderzoeksvoorstel schrijven. Een groot nadeel daaraan vind ik dat het 2x in de week 's avonds is waardoor ik dan niet meer kan sporten o.i.d. Het schrijven van dat onderzoeksvoorstel vind ik ook wel erg interessant maar doordat dat tegelijk valt met mijn minor (met mogelijkheid tot stage /buitenland e.d.) weet ik niet of ik dat wil. Ik vind dat maar algemeen geneuzel en heb het gevoel dat als ik filosofen wil lezen ik dit zelf ook kan doen. Ik heb gewoon behoefte aan theoretische diepgang
Het is jammer dat er geen OWK HP bestaat, want dat zou fantastisch geweest zijn.
Een minor volgen is wel een idee, ik ga ns kijken wat ze aanbieden en wat de mogelijkheden zijn