Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: Kijk je er naar uit om je dit jaar weer in je badkleding te vertonen?
ja 23 25.00%
nee 36 39.13%
ja, maar wel als ik wat afval 15 16.30%
ja, maar wel als ik bruiner ben 11 11.96%
ja, andere reden: ... 7 7.61%
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2009, 13:58
prulletje
prulletje is offline
poll
Oud 02-04-2009, 14:07
Alyssia
Alyssia is offline
Ja, maar dan moet m'n huid wel meewerken.. (exceem)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 14:12
prulletje
prulletje is offline
oh, dat is balen zeg!
Oud 02-04-2009, 16:34
Mobius
Mobius is offline
Ja, ben nu beachproof aan het droogtrainen. Vind het fijn om gewoon één keer in het jaar helemaal ripped te zijn en wat is er dan beter om dat te doen tijdens de zomervakantie? Ik ga trouwens niet voor de beachboy look, gewoon goed afgetraind zonder gaye kettinkjes.
Oud 02-04-2009, 18:51
luchtballon
luchtballon is offline
joa mijn lijf is prima, alleen weet ik nog hoe onzeker ik me ga voelen in een vrij klein broekje in het openbaar. Afgelopen jaren had ik een soort hipsterding. Maar ik kan het wel hebben.
verder kijk ik er niet speciaal naar uit om in badkleding te zijn. Buiten dat dat strand en warmte impliceert
Oud 02-04-2009, 18:58
wup
wup is offline
Nee, want ik vind het nooit fijn om in bikini rond te lopen. Ben tevreden over mijn gewicht enzo, maar nee..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 19:36
AzN
AzN is offline
Nee, ik ben gewoon preuts.
Oud 02-04-2009, 19:46
marrel
marrel is offline
Ik heb niet zo'n probleem met mezelf in badkleding en badkleding aan betekend lekker weer en aan het water liggen dus ja ik kijk er wel naar uit! Ik bruin redelijk snel dus van dat witte kleurtje ben ik hopelijk zo af.
Oud 03-04-2009, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik vind het nooit fijn om in bikini rond te lopen. Ben tevreden over mijn gewicht enzo, maar nee..
Dat ja. Afvallen en bruin worden maakt het er niks beter op
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 14:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zwem het hele jaar door een paar keer in de week (in een zwempak), daar heb ik geen problemen mee.
In de zomer in mijn bikini voel ik me altijd wat ongemakkelijk. Ja, ik ben wel erg wit en niet superslank, maar daar heeft het niet echt mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 14:19
Verwijderd
Normaal gesproken zwem ik, net als HaWaHaai, ook het hele jaar door een paar keer in de week in zwempak. Zomers naar het strand gaan doe ik zelden en een bikini dragen ook; geef mij maar een zwembad en een badpak.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 16:22
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind het wel prettig om in een bikini te lopen, want dat hoort toch bij mooi weer. Alleen moet ik dan wel weer die paar kilo's eraf krijgen die er dit winter stiekem bij gekomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 20:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ja, ik schaam me ook niet echt voor m'n figuur. Heb een prima gewicht, word vrij snel bruin, maar toch voel ik me niet zo prettig in een bikini. Iedereen die dan zo naar je lijkt te kijken. In de zon liggen ermee vind ik niet zo erg, maar er mee rondlopen.. Dan gaat er toch een rokje+hemdje over.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 09:08
blablatje
blablatje is offline
Niet speciaal. Ik ben tevreden over mijn lichaam, maar ik zie niet in wat nou de grote lol is van het dragen van badkleding.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 12:22
Poeperd
Poeperd is offline
Nee, ik heb niet eens een bikini. Ik vind het helemaal niet fijn om in een strak dingetje half bloot rond te lopen. Normaal vind ik het ook niet fijn om half in m'n bh te lopen of inkijk te hebben, dus ik zie niet in waarom dat anders moet zijn in de zomer/op het strand.

Als ik naar het strand ga of whatever heb ik gewoon een shortje aan en een t-shirt of topje.

Laatst gewijzigd op 04-04-2009 om 14:00.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 13:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dit ja, en wat Poeperd zegt: ik vind het normaal ook niet fijn om in mijn bh rond te lopen, dus in de zomer ook niet En ik verbrand redelijk snel en ik kan niet tegen hitte, dus van mij hoeft het allemaal niet zo.
Oud 04-04-2009, 14:25
prulletje
prulletje is offline
Citaat:
Dat ja. Afvallen en bruin worden maakt het er niks beter op
Daar had ik daarom ook het antwoord: "Ja maar, andere reden.." voor gemaakt.
Oud 04-04-2009, 15:46
Yana
Yana is offline
Nee, want
1. mijn lichaam en ik zijn geen goede match
2. ik hoef niet iedereen te laten zien wat er allemaal onder mijn kleding zit
3. Ik loop ook niet graag in ondergoed + bh, dus ook niet in bikini
4. Ik voel me onzeker omdat ik me teveel vergelijk met anderen
5. ik ben wit en word rood of blijf wit- mag ik weer de hele zomer gaan vertellen dat ik niet bruin word. (En eerlijk gezegd vind ik dat niet bruin worden nog wel het minst boeiende van het hele zwemgebeuren)

En dit ^ is allemaal nog erger als het ook nog moet waar bekenden bij zijn. Bij onbekenden (op vakantie, met alleen mn vriend) kan ik het iets meer loslaten.
Oud 04-04-2009, 16:25
Verwijderd
Nee, ik vind het vooruitzicht al vreselijk. Ben wat kilo's aangekomen dit jaar, bluh.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, want
5. ik ben wit en word rood of blijf wit- mag ik weer de hele zomer gaan vertellen dat ik niet bruin word. (En eerlijk gezegd vind ik dat niet bruin worden nog wel het minst boeiende van het hele zwemgebeuren)

En dit ^ is allemaal nog erger als het ook nog moet waar bekenden bij zijn. Bij onbekenden (op vakantie, met alleen mn vriend) kan ik het iets meer loslaten.
Hahah oh zo herkenbaar, ik moest ook altijd na de zomervakantie uit gaan leggen waarom ik 'de hele zomer niet buiten was geweest' Maar dat vond ik ook niet zo'n drama, rood haar en een bruine huid, dat staat toch niet. En voor mijn doen word ik wel bruin, dat vind ik wel mooi, en sproetjes <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 19:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
Nee, want

Dit alles!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 14:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hahah oh zo herkenbaar, ik moest ook altijd na de zomervakantie uit gaan leggen waarom ik 'de hele zomer niet buiten was geweest' Maar dat vond ik ook niet zo'n drama, rood haar en een bruine huid, dat staat toch niet. En voor mijn doen word ik wel bruin, dat vind ik wel mooi, en sproetjes <3
Ja, ik krijg ook wel sproeten, dat vind ik ook leuk. Maar daar hoef ik niet meteen helemaal voor in badkleding
Oud 05-04-2009, 17:27
KiMZz
KiMZz is offline
Ja, andere reden: omdat ik zowel wil afvallen én bruiner wil worden wil ik me relaxt voelen in m'n bikini...
Niet dat ik heel dik ben.. maar de BBB zone mag wel wat slanker. En bruin worden is sowieso een hele opgave elk jaar aangezien ik een extreem lichte huid heb... Zonnebanken helpt helaas ook niet..
Oud 06-04-2009, 07:42
wup
wup is offline
Citaat:
Nee, want

Goed samengevat ja..

Ik krijg ook sproeten. Op dit moment vind ik ze nog tof, maar in de zomer iets minder. Ik heb trouwens het idee dat ik steeds minder sproeten krijg. Kan dat? Of stoor ik me er gewoon minder aan dan vroeger?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 08:30
Saam
Saam is offline
Jaaaaa
Alleen ik ben reflecterend wit :$
Oud 06-04-2009, 13:16
Wammus
Wammus is offline
Ja want ik hou er wel van om in de zomer te gaan zwemmen.
Oud 06-04-2009, 14:56
BfmvFreakx3
BfmvFreakx3 is offline
Misschien als mijn buikje meewerkt =')..
Oud 06-04-2009, 17:43
*oma*
*oma* is offline
Ik vind het niet vervelend om in mijn bikini rond te lopen. Bovendien heb ik een mooie bikini. Het eerste kwartiertje moet ik altijd wel even wennen, maar ik ga mij niet laten belemmeren door eventuele onzekerheden over mijn lichaam. Vroeger vond ik het wel vervelend om een bikini te dragen, maar daar heb ik me overheen gezet. Als je je fijn voelt in je bikini dan maakt het bijna niet meer uit wat voor figuur je hebt. Als je maar lekker in je vel zit toch?
Oud 06-04-2009, 17:57
Verwijderd
Ik heb nee gestemd, want ik hou niet van zoveel naakt aan mn lijf. Plus dat ik nu opnieuw bezig ben nog es een kilo of 7 af te vallen, dus misschien dat ik later positiever stem.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 21:28
remy476
remy476 is offline
ja, als mijn onderbuikje minder dik is.
Oud 07-04-2009, 11:51
Nienna*
Nienna* is offline
Normaal gesproken wel, maar ik ben veel aangekomen de laatste tijd (al ben ik niet dik ofzo) en eeeeigenlijk wil ik dat liever eraf. Maareh ja geen geld voor de sportschool en ik kan niet hardlopen met mijn rug, dus wat dan? Gewoon buikspieren trainen dan maar? Op eten letten? Ik vind dat allemaal vreselijk moeilijk om daadwerkelijk te dóen
Verder ben ik nu nog wit en ik word niet heel snel bruin, dus dat is een beeeetje jammer.
Maar ik heb echt eeeenorm zin in de zomer: zonzonzon! En daar horen bikini's bij, eigenlijk nooit echt een probleem geweest voor me.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 17:41
Bloem
Bloem is offline
Wat is het nou voor vergelijk dat je niet graag in je ondergoed rondloopt, dus ook niet in bikini. Of dat niet iedereen hoeft te zien wat er onder je kleren zit Je gaat toch niet met alleen een bikini aan naar de supermarkt? Zo'n ding draag je bij gelegenheid, dus op het strand of zo, waar het "hoort" en niet opvallend is. Ik snap al die lijf issues wel, maar die vergelijkingen niet.

OT, ja. Ondanks mijn echt niet perfecte lijf. Ik heb heel veel zin in warmte en zon op mijn huid
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 20:15
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Wat is het nou voor vergelijk dat je niet graag in je ondergoed rondloopt, dus ook niet in bikini. Of dat niet iedereen hoeft te zien wat er onder je kleren zit Je gaat toch niet met alleen een bikini aan naar de supermarkt? Zo'n ding draag je bij gelegenheid, dus op het strand of zo, waar het "hoort" en niet opvallend is. Ik snap al die lijf issues wel, maar die vergelijkingen niet.

OT, ja. Ondanks mijn echt niet perfecte lijf. Ik heb heel veel zin in warmte en zon op mijn huid
Ik vind dat dus een dubbele standaard die voor mij niet opgaat. Alleen omdat het niet opvallend is, omdat iedereen het doet, wil nog niet zeggen dat ik het dan opeens wel normaal moet vinden om half naakt te lopen. Het gaat juíst niet om hoe anderen erop reageren, het gaat erom hoe ik me erbij voel. Ik wil gewoon niet aan de hele wereld mijn half naakte lichaam laten zien. Of er nu andere mensen hetzelfde doen om mij heen of niet heeft geen invloed op die beslissing/dat gevoel.
Oud 07-04-2009, 21:35
Verwijderd
Nee, want /care.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 23:54
Lorelei
Lorelei is offline
Zie er minder goed uit dan vorig jaar maar heb wel veel meer zin in de zomer. Vorig jaar is de zomer echt zo´n beetje langs me heen gegaan. Dus nou ja, heb wel weer zin om te gaan zwemmen en in de zon te liggen maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk om me in m´n bikini te vertonen..?
Oud 08-04-2009, 20:15
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
ik heb er weinig moeite mee om in bikini te lopen.
Zelf heb ik wel altijd moeite met de juiste bikini te kopen! heb niet zoveel, en in bikini lijkt het altijd nog wat minder. maar goed, niet dat ik er onzeker van wordt of zoo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 21:21
Dorieen
Dorieen is offline
Nope. (:
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 20:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
JA! We gaan op kunstreis naar Italië en op de camping is een zwembad waar je in badpak en met badmuts moet. Ik ga de hipste badmuts ever hosselen, misschien heeft oma er nog een, en ik heb een super retro badpak. Ik heb er zin in! En schijt aan hangtieten bij gebrek aan ondersteuning in het badpak, ik ben blond en héb tieten (en die zitten op ooghoogte van die kleine italianen) dus ik krijg toch wel positieve aandacht. En als ik dat niet krijg dan boeien.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:31
Verwijderd
nee absoluut niet. Ik ben preuts, ik ben veel aangekomen, ik heb lelijke littekens, scheve knieën die ik liever bedek met wijde broeken en ik heb kleine tieten...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:46
The Larch
The Larch is offline
Hmnee. Ik voel me vaak wat houterig.
Oud 24-04-2009, 11:37
Verwijderd
waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 15:32
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ja, ik schaam me ook niet echt voor m'n figuur. Heb een prima gewicht, word vrij snel bruin, maar toch voel ik me niet zo prettig in een bikini. Iedereen die dan zo naar je lijkt te kijken. In de zon liggen ermee vind ik niet zo erg, maar er mee rondlopen.. Dan gaat er toch een rokje+hemdje over.
Dat is juist de hele essentie van een bikini; dat mannen het vrouwlijk schoon beter kunnen bekijken.
Oud 24-04-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Zie er minder goed uit dan vorig jaar maar heb wel veel meer zin in de zomer. Vorig jaar is de zomer echt zo´n beetje langs me heen gegaan. Dus nou ja, heb wel weer zin om te gaan zwemmen en in de zon te liggen maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk om me in m´n bikini te vertonen..?

^ja dit dus. In bikini in de tuin? Heerlijk <3 In bikini met vrienden aan het water? Uh. Minder fijn.
Maar ik probeer me er niet al te druk om te maken. Als ik nou gewoon net doe alsof ik me heel prima voel in bikini dan ziet het er vaak ook een stuk minder slecht uit. En bruin slankt af
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 17:32
BlackTiger
BlackTiger is offline
Als ik iets bruiner ben en geen puistjes op borst/schouders heb ben ik erg tevreden met mezelf
Maar als ik gewoon vroeg in de zomer in de zon ga zitten wordt ik vanzelf bruiner en drogen puistjes op dus ik heb er opzich wel zin in hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 21:46
flyaway
flyaway is offline
Ik wou dat mijn knieen wat rechter waren Maar verder zie ik er niet erg tegenop.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 12:34
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ach deze winter zijn er toch weer een paar kilootjes bij gekomen die ik er eigenlijk af wil hebben, maar voor de rest word ik snel bruin en loop ik maar al te graag rond in bikini
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 19:41
JD-Fan
JD-Fan is offline
ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 08:33
LittleGirl92
LittleGirl92 is offline
Vind het niet erg hoor. Ik ben tevreden over mijn eigen lichaam en ben niet echt preuts. Maar ermee te koop lopen doe ik ook niet hoor dat vind ik wel heel erg dat sommige dat doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 09:25
31337
31337 is offline
Vind het niet erg om in een zwembroek rond te lopen. Is eigenlijk hetzelfde als een korte broek, maar dan zonder shirt Wel mag er wat van mijn buik af. Heb het laatste jaar een klein bierbuikje gecreëerd. Maar het formaat ervan valt te verwaarlozen.

Maar ik ben aan het hardlopen, dus dat gaat er wel af (hoop ik).
Oud 12-05-2009, 10:02
Allochthony
Allochthony is offline
Niet speciaal om me in mijn badkleding te vertonen, maar wel om te zwemmen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten