Laatst, toen zat ik muziek te luisteren, twas een best wel sad liedje..

Ik begon me opeens alleen te voelen enzo,.. Nu heb ik er af en toe terugvallen in, ik heb het gevoel dat ik hier alleen zit, voor me gevoel mis ik iets, maar weet niet wat.
Ook zei iemand laatst (vandaag nog), dat ik er erg moe uitzag. Waarschijnlijk klopt dat ook, want ik slaap niet echt goed meer.. Ik kan niet slapen, iig, ik moet heel vaak, heel lang 'wachten'. En dan moet ik de volgende dag weer om 10 voor 7 opstaan, de hele dag op school zitten, (gymnasium, veel te veel hw ect) thuis ook weer aan huiswerk, nog ff internetten, slapen..
Maar ikvoel me af en toe echt alleen, ik wil er met niemand over praten, gewoon omdat ik geen zin heb in gezeur. Like, als ik naar me ouders toe ga en iets zeg van dat ik me alleen voel, gaan ze gelijk allemaal vragen stellen, waar ik dus geen zin in heb om ze te antwoordden. Daarom post ik het hier, ik moet het toch ergens kwijt, vandaar.
Ook heb ik een hartstikke eentonig leven, vind ik zelf dan, school, huiswerk, internetten/msnnen/ect, slapen.. En dan begint het weer opnieuw. (Behalve in weekend dan... Haha)
Ik heb het gevoel dat er iets ontbreekt.
Greetz,
Angeltj'