Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging ook 'even' een biertje pakken en nu is het eh. Kwart over vijf.
Maar het was 't waard, want goed gezelschap en ik heb eindelijk m'n gameboy-batterijachterkantjedingetje teruggekregen en verder heb ik allerlei nuttige dingen geleerd. Metal note para paranoide naamzoek: - planescape torment (nerdshite) - stetson (meest fakking lekker zittende hoeden OOIT, jammer dat ze een beetje gay zijn) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, ik keek toen even op de site en daar hadden ze vooral het type 'dubieuze cowboyhoed'. Althans, zo leek het op het eerste gezicht. Maar ik ga binnenkort eens informeren bij zo'n winkel waar ze die hebben, want serieus, meest comfortabele hoed ooit. Dat wordt even sparen voor een niet-gay exemplaar
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik wil jullie even op het hart drukken: als je iets zegt waarvan je denkt dat het zo is, doe dan ook alsof je gewoon denkt dat het zo is en niet alsof je twijfelt.
Dus geen "bij twintig graden celcius is water een vloeistof, toch?" gedoe ![]() En dit is niet in reactie op iets wat iemand zei maar gewoon een vroeg Oma-Verteltadvies. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Want Utrecht Breda ging niet meer, Utrecht Den Bosch ook niet, toen wilden we Rotterdam Breda Tilburg maar Breda Tilburg bleek ook onmogelijk op dat moment, Utrecht Nijmegen en dan naar Oss was het laatste plan maar er ging niets naar Nijmegen en om nou via Zwolle te gaan :")
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|