Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoef niet perse mensen om me heen te hebben. Het is meestal wel prettig, maar dan in een groepje. Met z'n tweën bv. kan ik me soms onprettig bij voelen. Ik heb het gevoel dat ik de hele tijd aan het woord moet (als het even stil wordt bv.) en als ik in een groepje zit houd ik altijd mijn mond wel dicht. Maar goed, dit staat geheel los van de topictitel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ex-vriendin had dat ook heel erg. Als ik naar haar toe ging hadden we een geweldige tijd samen. Ze was vrolijk, spontaan en het ging allemaal perfect. Als ik dan haar de volgende dag op msn of aan de telefoon sprak deed ze weer wat afstandelijker. Ik wou altijd graag naar haar toekomen, maar altijd kwam het erop neer dat ze liever niet had dat ik langskwam, dus ben ook niet langsgegaan al die keren. Ik weet zeker dat ze verliefd op me was en misschien is ze dat nog steeds, toch is het uitgegaan. Mede doordat ik haar maar 1 keer in de 2 weken kon zien. Dat terwijl ze gewoon thuis was en ik ook thuis was.
Kan het me aan de ene kant wel voorstellen hoe het voor haar was, maar had toch liever gezien dat het anders was gelopen tussen haar en mij.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst.!? dal | 3 | 09-05-2016 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst mausie12 | 16 | 23-05-2011 00:41 | |