![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niet erg als je maagdenvlies is ingescheurd (niet doorbroken, het is geen zegel
![]() En je bent dan inderdaad niet 'ontmaagd'. |
![]() |
||
Citaat:
doet het dan de eerste keer pijn als je seks hebt of neit meer? :$ |
![]() |
|
![]() |
charrie geen zorgen ik heb dat ook gehad ik schrok me de pleurus
mijn moeder weet denk ik ook wel dat ik vinger want dat vroeg ze toen ik tampons wou kopen ![]() jij weet het nu ook maar het is neit erg je kan ook gewoon verder gaan zoveel meiden doen dat alleen had ik het neit achter jou verwacht . maar het is dus niet erg het kan deze keer pijn doen maar waarschijnlijk daarna niet meer -xxx- een van je beste vriendinne robin |
![]() |
||
Citaat:
In werkelijkheid is het maagdenvleis een soort ribbeltje, of eigenlijk weefsel. Het is een randje aan de opening van je vagina. Bij sommige meisjes is hij dun, bij anderen wat dikker. Sommige meisjes hebben het helemaal niet. Wanneer je seks hebt kan het maagdenvlies een beetje scheuren en dat is wat er pijn kan doen. Maar dat hoeft helemaal niet. Ook kan het zijn dat het allang gescheurd was, bijvoorbeeld door te vingeren, door het gebruik van een tampon of door iets simpels als paardrijden. Het maagdenvlies heeft dus eigenlijk ook niet zoveel met seks te maken, want je blijft altijd maagd totdat je voor het eerst geslachtsgemeenschap hebt gehad met een jongen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijn bij ontmaagding? trophus | 19 | 06-09-2007 10:13 | |
Seksualiteit |
Eerste keer Replay (H) | 47 | 11-03-2006 18:16 | |
Seksualiteit |
pijnloze eerste keer? groovy | 27 | 12-07-2003 20:40 | |