![]() |
|
![]() |
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...teits-wet.html
Wat vinden jullie van deze leer? Beste scholieren van Nederland. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Er valt nog mee te leven als je (ben jij de auteur?) gewoon af en toe een spellingsfout gemaakt zou hebben... maar qua grammatica is dit gewoon een afschuwelijke tekst. De helft van je zinnen moet ik letterlijk ontcijferen voordat ik weet wat ze betekenen.
Je kan niet verwachten dat mensen zo'n tekst serieus nemen. Dat is helemaal geen kwestie van "oordelen omdat er in de eerste zin een fout staat". Als je mensen iets nieuw wilt leren, zorg dan tenminste voor een duidelijke en correcte tekst. Dit is geschreven op't niveau van'n 12 jaar oud kind. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jij wil ons overtuigen (of iig informeren), dus dan moet jij (als je de schrijver bent) ook maar je best doen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik had het eigenlijk alleen over die site. Ik heb namelijk nog steeds geen idee wat deze 'leer' precies inhoudt, omdat ik niet door de eerste paar zinnen heenkwam. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hehe, geinig dat in die tekst over MJ ook al enkele geslachts-, interpunctie- en tijdsfouten staan.
De theorieën over Atlantis zijn trouwens wel leuk om over te fantaseren (hoe onrealistisch ook); er wordt immers al tijden gezocht naar een verklaring voor alle overeenkomsten tussen de bouwstijlen van bijv. Azteken en Egyptenaren. Zo zijn er nog wel wat mysteries die je er makkelijk mee helder kunt lullen. ![]()
|
ik kom niet bepaald op de goede pagina door die link als ik zie wat er veteld wordt.
ik krijg iets van een over ander boek dat the secrets heet kloppt dat?
||
Citaat:
||
Het dynamisch equilibrium heeft een mate van "instabiliteit" nodig om het geheel "stabiel" te laten zijn, de "leer" onder jouw link gaat m.i. dus in zin 1 direct in de fout (en dan doel ik niet op hun self-proclaimed "wet") door te stellen dat stabiliteit voldoening zou geven voor iedereen, want a) die stabiliteit bestaat dus uit een dynamisch systeem en b) dat systeem is zelfregulerend en geeft dus per definitie voldoening, dit omdat 1) zonder dat systeem van dynamische evenwicht er niets is om voldoening aan te geven en 2) je voldoening niet zou kunnen afmeten zonder een mate van instabiliteit.
Ik hou me zelf maar aan de 3e wet van Newton. de "leer" volgt overigens een prima denkpatroon in de zin van "het bestaan ontstond aanvankelijk uit chaos" maar wat ze m.i. niet willen erkennen is dat het het daarmee ook eindigd en dus letterlijk de omwenteling weer rond is. een vorm waar het universum van houdt, cycli. Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-08-2009 om 20:58. |
![]() |
|
De stabiliteitswet gaat overigens heel ergens anders over en is afhankelijk van punten G en M (en de verschuiving daarvan), nu ben ik erg benieuwd naar punt G dan wel M van het universum.
|
![]() |
De stabiliteits wet kijkt naar het maatschappelijk niveau en het niveau in het universum.
3e wet van Newton daar is de stabiliteits wet strikt mee eens, maar deze wet denkt dat alle atomen trillen doordat ze bij elkaar willen horen, maar dan in de juiste orde (puzzelstukjes). Op maatschappelijk niveau gaat het ervan uit dat, allen mensen stabiliteit zoeken hier is wel instabiliteit voor nodig. Op langer termijn (honderden) miljarden jaren zal alles in zo'n dynamische orde verkeren dat het heelal vergaat er is dan totale stabiliteit dit is wel een hele moeilijke puzzel die miljarden jaren dan wel honderden (duizenden) miljarden jaren zal duren. Verder op dit topic mag een slotje. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat denken jullie hiervan (vakkenkeuze sprint vwo) moniquejuh | 26 | 26-06-2006 08:37 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat vinden jullie hiervan Man16 | 1 | 27-11-2005 17:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie? Verwijderd | 4 | 13-05-2003 17:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
moet allochtoon fries leren??? Verwijderd | 47 | 14-02-2003 16:51 |