Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga meestal gewoon zitten waar het kan, als het rustig is, zoek ik een rustig plekje aan het raam, als het druk is dan wordt het de eerste vrije stoel die ik kan vinden. Ik let eigenlijk niet om naast wie ik ga zitten, tenzij het bv. iemand is die keihard muziek luistert of een uur in de wind stinkt ofzo.
|
![]() |
|
Nee, ik ga meestal in een zo leeg mogelijke coupé zitten. Vaak zit ik dus helemaal alleen. En als er dan wel mensen zitten let ik alleen op of ze stinken of niet. Ik ga ook graag naast iemand zitten die leest. Dan weet je in ieder geval zeker dat ie niet tegen je gaat praten. Sowieso heb ik een hekel aan dat gegluur en gekijk. Als je zin hebt in een gezellig gesprek praat dan gewoon. Maar als je eerst mijn aandacht gaat proberen te krijgen door steeds te kijken, tja... dan heb je het eigenlijk al verpest.
|
![]() |
|
Staren is zo 2006. Gewoon praten. In Nederland is dat heel ongebruikelijk in het OV. In de bus praat niemand met elkaar, als je elkaar niet kent. In de trein gebeurt dit mondjesmaat. Net 2 weken in Ierland geweest, daar praten mensen constant met elkaar in het openbaar. Het is onbeleefd om niets te zeggen. "Hi, how are you doing?" is het minimale. Hoi, alles goed? hoor je niemand zeggen als hij tegenover een ander gaat zitten. Terwijl je hele leuke gesprekken kunt hebben in het OV. Alleen als je meer dan een uur met elkaar zit kan het wel vervelend worden.
Dus, er moet meer gepraat worden. Ik zeg: DOEN. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zat 2 weken geleden met een vertraging met wat mensen te kletsen, was nogal gedoe met de NS wederom. Was ook wel een leuke jongen, maar goed ik heb m niet heel veel gesproken ofzo. Had wel zoiets van gohhh ik zou je best willen leren kennen, maar vond het zo ongepast om mn nummer in zn hand te drukken. Dus binnenkort maar is opletten of ik m zie lopen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Mbo ov onbetaalbaar Krume | 10 | 14-04-2014 19:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |