Oud 07-09-2009, 18:48
Koekje
Koekje is offline
Wat vinden jullie van het inmiddels niet meer zo nieuwe door en voor vrouwen gemaakte programma van net 5?

Ik vind het programma interessanter dan verwacht, maar ik heb er wel gemengde gevoelens bij. Ze hebben het over het algemeen over best boeiende onderwerpen, maar het niveau van de gesprekken is niet altijd even hoog. Ik irriteer me vooral aan Georgina Verbaan, zij hoort voor mijn gevoel niet thuis aan die tafel en ze heeft ook niet veel zinnigs aan de gesprekken toe te voegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2009, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het echt tenenkrommend. Die vrouwen hebben werkelijk niks te melden, soms is het zelfs ronduit genant.
Oud 09-09-2009, 14:10
Verwijderd
Ik zag een stuk over gezond voedsel ofzo, er zat een voedingsdeskundige bij en alle vrouwen schreeuwden door elkaar en er was geen structuur. Het ging over volkoren brood over op cola light en dan weer weetikveel, nog zoiets. Voordat die man wat kon uitleggen (hij kon niet zo goed tegen ze op), stelde een ander alweer de nieuwe vraag.
HEE EN IK HEB GEHOORD DATTT

HOU JE MOND

ja.

Ik vind het maar enorm vervelend en het zou niet zo'n typisch vrouwenzeurprogramma worden, maar ik krijg weer typisch zo'n gevoel van vrouwen, bah.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 17:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Hmm, ik word nu toch wel een beetje schieuwnierig hoor....
Oud 09-09-2009, 18:02
Verwijderd
Ik heb het niet gezien, maar het lijkt me allemaal behoorlijk vervelend.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 18:28
BendeBen
BendeBen is offline
ach ja de vrouwtjes, de vrouwtjes.

ik snap het wel ergens dat dit soort ramsj op tv komt. alleen vrouwen kijken tv tegenwoordig omdat ze internet niet snappen.
Oud 09-09-2009, 18:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hmm, ik word nu toch wel een beetje schieuwnierig hoor....
je kunt het best eens proberen hoor. heel veel langer dan een minuut of 5 houd je het toch niet vol.

wat er mist in zulke programma's... tja... inhoud, intellect en een man.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 18:59
Koekje
Koekje is offline
Mannen, dit is geen vrouwen afkraak topic
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:12
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Ik heb het niet gezien, maar het lijkt me allemaal behoorlijk vervelend.
Ze hebben ook nog geen 100.000 kijkers gehaald, al had Paul de Leeuw er al 200.000 verwacht. Nog 2 weken, en dan is het van de buis.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 21:49
Verwijderd
Dit was toch jatwerk van een Engels/Amerikaans programma, waarin de vrouwen een stuk scherper (en leuker?) zijn. Ik heb geen aflevering van de Tafel van 5 gezien, maar het lijkt me werkelijk een verschrikking.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 18:19
Nouk-san
Nouk-san is offline
Iedere keer als ik m'n tv aan zet is dat er bijna op, ik vind het niet zo heel leuk... beetje vervelend eerder. Eigenlijk gaat het ook nergens over, heb ik het idee...
Oud 12-09-2009, 09:13
Verwijderd
Ik heb gisteren een hele aflevering gekeken na eerst al een mening te hebben na vijf minuten kijken.

Maar die mening is gelijk. Ze hadden nou die astronaut daar zitten en bleef vragen door elkaar roepen terwijl hij maar antwoord probeerde te geven, ze bleven hem onderbreken. Ook was er een discussie of dutroux zijn oude huis wel of niet had mogen bekijken waarbij een vrouw bijna in huilen uitbarstte omdat ze vond dat deze discussie niet eens mocht plaatsvinden. Er werd gepraat over vaststellen wat de kosten/baten zijn van een gemiddelde allochtoon, waarbij dezelfde vrouw zei jan ee ik ben het niet eens met wilders hoor maar <berg van die standpunten>. Ennn er was een lang verslag van een interview met meryl streep maar het interview zelf werd niet getoond Erg saai allemaal.

Overigens kende ik niemand bij naam, die daar nu zat.

En ik vind het erg jammer want ik vind het allemaal erg blont en wijvig terwijl net 5 soms toch wel fijne dingen heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 13:50
Verwijderd
http://www.youp.nl/index.php?p=17315&item_id=406314 vat het goed samen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 14:36
Verwijderd
Ik heb flitsen gezien en soms vond ik het wel leuk (vooral als Daphne Bunskoek er bij zat, die lijkt een beetje orde te scheppen), maar vaak werd het te chaotisch (idd allemaal door elkaar heen vragen stellen terwijl er nog geen echt antwoord gegeven is op de vorige vraag) en vind ik het veel te veel gaan over 'wij vrouwen', dat vind ik jammer. En er zit ook een vrouw tussen die ik echt niet kan uitstaan, maar ik weet niet hoe ze heet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 17:25
Verwijderd
Ik vind Tara Elders erg grappig in het programma maar Anousha Nzume erg irritant omdat ze telkens de excuusallochtoon uit hangt. Genant gewoon dat ze iedere keer zegt: 'ohja even voor de duidelijkheid, mijn vader komt dus uit kamaroen en mijn moeder is russisch wat dus simpelweg betekent dat ik een russische ziel bezit maar een afrikaans hart' en ze kan zelfs het woord lepel of het woord tomatensoep laten herleiden tot koloniaal seksisme. Erg knap!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb flitsen gezien en soms vond ik het wel leuk (vooral als Daphne Bunskoek er bij zat, die lijkt een beetje orde te scheppen), maar vaak werd het te chaotisch (idd allemaal door elkaar heen vragen stellen terwijl er nog geen echt antwoord gegeven is op de vorige vraag) en vind ik het veel te veel gaan over 'wij vrouwen', dat vind ik jammer. En er zit ook een vrouw tussen die ik echt niet kan uitstaan, maar ik weet niet hoe ze heet.
Die Marina of zoiets? Die zo helemaal ondersteboven is van Fleur Agema en Rita Verdonk... Voor mij al genoeg reden om haar uit te kotsen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 19:05
Verwijderd
Oh ja, Tara Elders en Daphne Bunskoek vind ik gaaf. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Die Marina of zoiets? Die zo helemaal ondersteboven is van Fleur Agema en Rita Verdonk... Voor mij al genoeg reden om haar uit te kotsen.
Het is natuurlijk een ordinaire kroeghoudster maar ik vind het juist wel leuk dat ze soms van die 'rare' dingen zegt in plaats van politiek correct tussen links en centrum praten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk een ordinaire kroeghoudster maar ik vind het juist wel leuk dat ze soms van die 'rare' dingen zegt in plaats van politiek correct tussen links en centrum praten.
Maar soms lijkt ze gewoon maar wat te zeggen terwijl ze helemaal niet lijkt te begrijpen wat er nu gezegd wordt...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:49
Koekje
Koekje is offline
Blijkbaar is de tijd deze week veranderd naar 6 uur, niet echt een ideale tijd voor de liefhebbers. Het programma Single komt nu om 7 uur, maar wat een vervelende serie is dat
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 15:54
ane88
ane88 is offline
stukje gezien hoe saaier kan het nog zijn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 19:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Cancellation is a bitch.
Oud 18-09-2009, 23:03
Rationeel
Rationeel is offline
ik las vanmiddag een review met als titel 'kakel van wijf', heh.

gelukkig is het alweer weg.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 09:55
palindrome
palindrome is offline
GELUKKIG kwam het einde al snel. Zal Paultje ook wel niet zo blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 10:21
Balance
Balance is offline
Dit programma was gebaseerd op zo'n Amerikaans programma waarbij onder andere Oprah Winfrey een van de gasten is. Ik denk dat de makers zich echter vergist hebben in het verschil tussen Nederlandse en Amerikaanse vrouwen.
Ik heb het idee dat Amerikaanse vrouwen toch een stuk volgzamer zijn als het om publieke figuren gaat. Nederlandse vrouwen vormen veel liever zelf hun mening en zijn een stuk kritischer als het gaat om wat ze horen. Soms op het mierenneukerige af, maar het 'ja en amen' gevoel is er naar mijn idee toch minder. Amerikaanse vrouwen gillen al als ze Oprah zien, laat staan als ze haar mond opent. Raadt Oprah een boek aan, dan is het de volgende dag uitverkocht.
Dat soort taferelen is hier volgens mij toch minder en dus zitten we ook niet zo te wachten op zo'n tafel van 5.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten