Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zelf zou geen mini-laptop aanschaffen werkt voor geen meter klein geheugen klein beeld
en als je verslagen wilt maken is heel slecht op zon kleine laptop wat ik zal kopen s een laptop op www.dell.nl ze zijn goedkoop en goed voor je mbo opleiding |
![]() |
|
Wat voor MBO opleiding doe je precies?
Ik studeer zelf Informatica, en mijn broer ICT. Wij hebben zelf verschillende laptops, en verschillende besturingssystemen (Mac, Windows en Linux). We hebben hier ook een mini-laptop in huis, omdat die groten laptops vaak zwaar zijn. Mijn eigen laptop echter niet, dat is een Macbook. En die zijn ook licht, zodat je ze makkelijk meeneemt. Als je echt een computer wil voor school, moet je je de volgende dingen afvragen: - Wat wil ik er mee? - Moet de laptop vaak mee naar school? (denk dan aan het gewicht van de laptop bij aanschaf) - Besef dat je niet alleen Windows hebt, Windows heeft een monopolie positie in de wereld. Terwijl ook een Mac een heel goed besturingssysteem is. En persoonlijk vind ik deze overzichtelijker en makkelijker te gebruiken dan Windows. Suc6 met je keuze. ![]()
||
Als je een laptop koopt zou ik eerder een (kleine) laptop aanschaffen dan een minilaptop/netbook. De batterijduur is vaak kort, en dat kan lastig zijn als je het ding een hele dag nodig hebt en er niet altijd een stopcontact beschikbaar is. Sowieso zou ik je aanraden om bij het kopen van een laptop/netbook zeker goed te kijken naar de prestaties en accutijd.
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games kunnen niet op een Mac? Limoentjesfris | 30 | 13-02-2016 20:52 | |
De Kantine |
Belasaaitingtopic #924 Verwijderd | 500 | 22-03-2010 22:05 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Video out/in-aansluiting, wat kan ik ermee? bamiPoep | 17 | 06-01-2006 20:16 | |
Software & Hardware |
[mini pc's] graag commentaar Verwijderd | 12 | 27-06-2004 21:56 |