![]() |
||
Citaat:
Dat ze zeggen althans, lijkt me zoiezo niet echt iets waarover je in de klas gaat praten xD. Maar ok ;] |
![]() |
|
Hehe, dat het normaal is dat je op je 13de 'seksuele gevoelens' hebt betekent natuurlijk niet dat je zomaar moet beginnen met seks hebben zonder te weten of je er wel klaar voor bent.
||
Citaat:
Die gevoelens hoeven ook helemaal niet samen te gaan met acties. Zoals ik zelf al zei was ik met de gevoelens een stukje jonger dan 13, maar al 20 voordat ik er iets aan deed.
|
Hmm, een gevoel is vaak een start van een handeling. Denk er wel om dat je eerst precies weet wat dat gevoel inhoudt, voordat je met de handeling begint. Zorg er dus voor dat je er klaar voor bent, en weet waar je aan begint (voor zover je dat KUNT weten
![]() 'XXX'
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 | |
Seksualiteit |
Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben? Diary of Dreams | 67 | 04-06-2008 00:14 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |
De Kantine |
Seks Korsakoff | 35 | 18-05-2003 18:14 |