Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Graag ontopic reageren.
|
Als je houd van schrijven/taal/Nederlands:
* Schrijven (boek, korte stukken, sprookjes. Eventueel voor een faculteitsblad / schoolkrant of ander blad, die zoeken altijd enthousiaste schrijvers. EN het staat leuk op je CV) * Dichten * Bloggen (ja.... als laatste optie.) * Lezen (er zijn zoooo veel boeken, zit vast wel iets tussen wat je boeit) Als je houd van kunst, schilderen, tekenen: * Tekenen/schilderen (duh) (mogelijke zaken om te doen - stillevens, kunststijlen doorzoeken en kijken wat je wil schilderen, strips, spotprenten) * Actief musea bezoeken * Actief kunsthandeltjes bezoeken Als je houd van sport/beweging/training: * Joggen, thuistraining inlasten elke dag met gewichten/pushups/situps etc. (is verdikke nog gezond ook) * Ga op een teamsport (leert er ook nog eens mensen kennen, en t is goed voor je gezondheid. Win/win) * Ga op een individuele sport * Kies een team dat je wil aanmoedigen en ga de wedstrijden volgen (ik hou dr zelf niet van maar t schijnt een populaire hobby te zijn om de een of andere reden) * Verzamelen (zoek iets dat je wilt verzamelen en ga los, t zou ooit nog wat waard kunnen worden ook) * Televisie series (ik raad het zelf af, maar het is een mogelijkheid om je brein langzaam edoch comfortabel te verdelgen) Of je kan heel creatief helemaal een eigen hobby bedenken die nog nieeeeemand heeft ![]()
|
Ja kan ook gaan nadenken over wat je later wil gaan doen met je leven een een hobby kiezen die daar op aansluit
![]() Ik raad net als Tink* cursussen aan, dat kan dan ook gelijk op je CV ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ben wel opzoek naar iets actiefs idd.En verder.... nouja, ik meld het wel als me weer wat te binnen schiet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb als hobby modeltreintjes en grote treintjes en daar lees ik dan veel over en soms ga ik een dagje met de trein met mijn papa. Een vriendin van mij verveelde zich ook en die is gaan bloemschikken en ze vindt het verschrikkelijk leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je op voetbal gaat, zorgt de trainer er wel voor dat je het niet koud krijgt tijdens de trainingen hoor
![]() (en nee, dat bedoel ik niet op een viezige manier, je wordt gewoon warm van de beweging) Trophus geeft al veel goede ideeën. Wat je ook nog kunt doen als je creatief bent en bv. van mode houdt, is kleren ontwerpen en als je ontwerp een beetje goed is, het kledingstuk zelf maken (je kunt bv. eerst een cursus patroontekenen volgen). En muziek niet te vergeten. Als je het geld hebt kun je op les bij de muziekschool, maar als je minder geld hebt kun je ook een tweedehands gitaar kopen en een briefje in de supermarkt ophangen of iemand je de beginselen wil bijbrengen, en het daarna zelf verder leren. Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 11:22. |
![]() |
||
Citaat:
Hangt er al sinds jaar en dag een in een super de boer in Groningen van een man die een schoonmaakster zoekt, maar hij is nudist, en voor haar is kleding ook optioneel..... als je begrijpt wat ik bedoel. (ze halen m volgens mij wel eens weg, maar hij hangt hem dan telkens terug)
|
JE hoeft natuurlijk niet op een cursus te gaan - je kunt ook een boekje kopen over sieraden maken, een kralendoos en wat dingetjes halen en voor jezelf en vriendinnen gaan kralen rijgen en mooie sieraden maken. Zoiets.
Maar een cursus helpt je natuurlijk om de hobby vol te houden en er verder in te komen. |
![]() |
|
Oh trouwens, als je een muziekinstrument wil leren kun je ook briefjes ophangen op het plaatselijk conservatorium. Want studenten zijn goedkoper en als je net begint te spelen dan heb je echt wel genoeg aan een derde- of vierdejaars muziekstudent, dan hoef je echt nog geen afgestudeerde. Mag wel, maar het is niet per se nodig (een gitaarstudent kan je ook vertellen dat je je rechterhand voor het aanslaan gebruikt, dat je je vingers niet in het midden maar vlak achter de fretjes moet zetten en dat de volgorde van de snaren e-a-d-g-b-e is. Dat kan ik je zelfs vertellen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|