Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vond 'm ook zwaar vaag en daardoor niet veel aan. Goede muziek is mij niet opgevallen.
Ooit heb ik ook 'n topic over die film gestart. Als je interesse hebt, zie: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=32883 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
de mensen die vanilla sky een vage film vinden zijn een beetje laagbegaafd... (sorry hoor
![]() dikkuh kuzz ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vond hem wel grappig, vooral de begintrack (radiohead
![]() het verhaal ook trouwens. Alleen tijdens de film is het zo raar. Aan het einde wordt natuurlijk alles wel duidelijk maar eigenlijk zit je de hele film zo van: waar slaat dit op????
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
SPOILERS (ook omtrent Abre Los Ojos)
- - - - In abre los ojos is alles nep vanaf het moment dat, voor zover ik het nog weet, hij neerviel op straat. Hij werd helemaal niet wakker gemaakt door penelope en hij schreef zich in voor dat project en poogde vervolgens een zelfmoord. Het werd immers allemaal uitgelegd. Maar bij Vanilla Sky (heb alleen ff het begin gekeken) werd Tom wakker met penelope's stem, dat terwijl hij haar nog niet kende. Dus....... ![]() |
![]() |
|
Zouden de mensen die zowel Vanilla Sky als Abre Los Ojos hebben gezien een kleine vergelijking kunnen maken?
Ik heb Abre Los Ojos gezien en daar ben ik redelijk enthousiast over. Ik hoor van mensen die alleen Vanilla Sky hebben gezien dat ze er niks aan vonden. Is Vanilla Sky nog de moeite (of juist de moeite?) als je Abre Los Ojos al hebt gezien? Los van de muziek dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vanilla Sky ZerO | 73 | 22-10-2004 14:08 | |
Muziek |
wat vind je van vanilla sky Verwijderd | 20 | 07-04-2004 12:31 | |
Muziek |
liedje uit Vanilla Sky rosayet | 3 | 16-09-2003 16:45 | |
Films, TV & Radio |
Vanilla Sky Eva* | 84 | 29-12-2002 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Vanilla Sky Verwijderd | 3 | 12-07-2002 18:48 | |
Films, TV & Radio |
Abre los ojos (binnenkort: vanilla sky met tom cruise, penélope cruz..) Mars ILL | 5 | 12-01-2002 22:03 |