Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet andersom te werk gaan. Ga uit van de stelling van Pythagoras en toon vervolgens met behulp van de definitie van de sinus en de cosinus aan dat sin²α+cos²α = 1.
||
Citaat:
'Slechtintalen', ik stel voor dat je eerst eens begrijpelijke posts gaat schrijven alvorens je geholpen denkt te kunnen worden. Neem de som eens letter voor letter over. Je tweede post maakt het bijna alleen maar ingewikkelder. "Je moet bewijzen dat het zo is." Dat wát zo is? Wat ik uit je eerste post opmaak, is dat je (ABkwadraat + BCkwadraat) : ACkwadraat = 1 hebt, en daar ABkwadraat + BCkwadraat = ACkwadraat van wilt maken. Ik begrijp al niet waarom je het wilt (ik heb niet meegekregen wat precies de opdracht is, immers), maar ik begrijp ook niet waarom je wilt weten 'hoe je het doet', aangezien je het begin- en eindproduct hébt. Dan lijkt het me dat je prima weet hoe het moet. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Albaster de journalist Verwijderd | 19 | 27-12-2005 23:05 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |