Ik heb dat eigenlijk ook wel, maar wel pas sinds ik 21 ben ofzo. Dus dat scheelt al wel. Toen ik 15 was, viel ik op dezelfde leeftijd of ouder. Grootste leeftijdverschil was 5 jaar jonger, toen ik 21 was, maar dat vond ikzelf geen relatie, hij echter wel, maar toen kwam ik uit een vrij serieuze relatie van 4 jaar en wou ik gewoon nog eens uitgelaten en jong zijn

En nu ik 27 ben heb ik met iemand van 22 en iemand van 23 gehad. Voor mij heeft het denk ik te maken met veiligheid. Jongere jongens zijn nog niet zo ervaren en hebben niet zulke hoge verwachtingen (niet dat dat zo in werkelijkheid is, maar ik denk dat dat zo in mijn hoofd zit ofzo). En ik heb telkens het idee dat ik zelf nog niet zo oud ben, ik vergeet telkens dat ik geen 20 meer ben

.
Maar voor wat betrouwbaarder, wil ik nu toch echt wel eens rond mijn eigen leeftijd of ouder gaan kijken, want ik word dat onzekere, getwijfel en geknipperlicht ook wel beu. Op zich ben ik wel weer eens toe aan een fatsoenlijke relatie.
Maar goed, ik ben een stuk ouder, dus ik kan je niet echt helpen. Het was alleen een voorbeeld dat sommigen dat ook hebben