Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hahahaha!!! Dat heb ik nou ook...
Vorig jaar was ik helemaal verliefd op een jongen die bij me in de supermarkt werkt..... ik had het over niemand anders meer bahalve HIJ!! Toen ik eindelijk de stap durfde te nemen werd ik keihard afgewezen.... Ik voelde me behoorlijk kut Maar tot een paar maanden geleden probeerde ik het weer maar toen was hij ook verliefd op mij.... We hebben nu al 2 maanden wat met elkaar Liefs, love forever ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dan gaat het bij mij weer over! -xxx-
||
Citaat:
het hebben van de zaak is het einde van het vermaak. Zogauw ik weet dat een jongen mij wel/niet leuk vind is er niks interessants meer aan... ik bedoel.. ik wil er voor vechten ![]()
|
Verwijderd
|
Maar daar groei je wel overheen hoor. En dat is niet denigrerend bedoeld. Het is gewoon een feit dat jonge mensen meer hechten aan het spel zelf, dan aan de uitslag. Kortom: krijgen is leuker dan hebben. Later gaat dat eraf, dan ben je meer op zoek naar iets serieuzers, voor wat langer, i.p.v. een tijdlang 'jagen' en dan afhaken als je het bereikt hebt. Net als jonge katten, die zijn ook speels
![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]E-quesss schreef:
[B]Ja, dat is bij mij het geval. Als ik mezelf omschrijf zal ik zeggen dat ik een lief meisje ben. Dus wie vallen als een blok voor mij? Juist, lieve jongens. Zij proberen mij op allerlei manieren te versieren. Maar omdat ik zo'n 'lief' meisje ben, kan ik die jongens niet keihard afwijzen. Ze zijn juist allemaal van die schatjes. En daarbij versieren die jongens mij wel, maar daar zit ik totaal niet op te wachten. Als een jongen me duidelijk versierd ben ik er helemaal snel op uitgekeken. Het is zo direct. Jeetje volgens mij ben jij een kopie van mijn zus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Arme ik. Nou ja, ik ben nog vol goede hoop... |
![]() |
|
Het spel is het leukste......en zodra je hebt wat je hebben wil is ter nix meer aan...
![]() ![]() Kuzzje IK *Het leven is hard*
|
![]() |
kan er niet veel meer aan toevoegen denk ik, maar dit heb ik dus ook, op dit moment nog wel, en'tis echt klot, want nu voelt het alsof ik hem gebruik...hij weethet nog nie...maar aan de andere kant hebbik em ook nog nie verteld dat ik wel eits voor em voel...arg, ik haat het als dingen ingewikkeld worden!!
|
ow ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat als jij verliefd bent op een jongen, en als hij dan ook verliefd wordt op jou dat je hem dan gelijk niet meer zo leuk vindt.. *krijgen is leuker dan hebben* zeg maar..
Maar dat bedoelde je dus niet echt.. Mjah ben tegen die jongens, die jou leuk vinden, en jij hen niet, iets duidelijker, je hoeft natuurlijk niet keihard in hun gezicht te gaan zeggen dat je ze niet leuk vindt, maar je kan op bepaalde manieren toch wel duidelijk maken dat je verder niets met iemand wilt.. (of die persoon dat ook juist oppikt, is nog maar de vraag..) en houd je ook niemand aan het lijntje (dat wil je nu ook niet doen, maar je durft ze niet af te wijzen, waardoor ze hoop blijven houden) Maar wat je dan met die jongens moet doen die JIJ wèl leuk vindt weet ik ook niet.. Maar als ik een jongen met heel veel meisjes zie flirten dan valt ie voor mij juist al een beetje af.. Ik hoef niet zo nodig iemand die achter elk meisje aanzit.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs (over het bestaan van god) Lord Dolphin | 144 | 09-12-2007 18:22 | |
Drugs & Alcohol |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus | 500 | 11-11-2007 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 16-05-2005 23:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Deense wet tegen radicale geestelijken Tox | 31 | 04-10-2003 14:56 | |
Psychologie |
Slimmer worden Verwijderd | 41 | 31-12-2002 09:11 | |
Psychologie |
zwakte? cha0s | 51 | 14-12-2002 18:55 |