Hoi!
Ik ben sinds kort weer lekker vrijgezel (na 3 jaar intensieve relatie) en ben vorige week met een jongen in bed belandt. Dit was heel leuk en gezellig, en hierna hadden wij sms-contact waarin hij duidelijk liet merken mij wel meer te willen zien.
Dus heb ik hem op een date gevraagd, en hij antwoordde met een volmondig 'JA!!'. Nou was de date echt leuk, we hebben samen veel gelachen en er waren geen rare stiltes. Ik had wel een goede zoen verwacht, of tenminste een goede afsluiting van de avond. In plaats daarvan zei hij iets in de trant van: 'nee, morgen school blabla' en gaf me een 'zoentje' op mijn mond en liep gewoon heel snel weg!
ik stond echt hardop te lachen op straat met mijn fiets, er klopte helemaal niks van!
Ook had ik dan tenminste wel een sms-je verwacht dezelfde avond of de volgende dag, maar nee, helemaal niks.
wat denken jullie, vindt ie me nou niet leuk, of wel, speelt hij een spelletje en zal ik dan mee doen door te wachten met iets van me laten horen tot hij de eerste stap zet?!
xxx
|