Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo freyk,
Bedankt voor de tip! Het probleem zit hem erin dat bij ons niet iedereen MSN heeft en niet iedereen GMail. Helaas zijn de mensen met wie ik vaak werk niet te overtuigen er een e-mailadres bij te nemen of ergens dan ook te registreren (al geprobeerd). Ik zoek eigenlijk zoiets: http://www.contactoffice.com/virtual...-groupware.jsp Waar je steeds nieuwe gebruikers kunt toevoegen die dan toegang hebben tot een praktische opdracht, zonder dat ze zich hoeven te registreren. Ze kunnen dan bestanden uploaden, commentaar geven enz. Met vriendelijke groeten, Nikoros |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
(een google account kan je ook nog eens snel verwijderen). Omdat de meeste al een msn account had (of een msn-account aan hun prive mailaccount hadden gekoppeld), communiceerden wij met msn groupchat. Door het nesten van emails (dat gmail automatisch doet), wordt de verstuuderde mail als een forumpost weergegeven, waardoor 50 mailtjes opeens overzichtelijk word. Je gmail-account is ook meteen google-chat account, waarmee je met behulp van de geintergreerde applet binnen gmail of een client, kan chatten. Citaat:
Mensen konden dan eenvoudig bestanden up- en downloaden, maar de server moest dan beschikbaar zijn. Gelukkig zijn er ook sites op het net te vinden, die plaatsen op hun ftp-servers "gratis" aanbieden. Je kan aan de IT-beheerders van je school vragen of ze zoiets aan kunnen bieden.
Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|