Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb voor vrijdag de Limited Edition gepré-orderd.
Krijg je een uberpaard bij die sneller is en meer HP heeft dan de rest ![]() Dit weekend Console-Lanparty, dus zal niet diep in de game gaan. Maar na het weekend zal ik wel ff revieuwen. Remind me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Had niet anders verwacht, maakt me dan ook niet veel uit.
Ze hadden me Limited Edition verkocht aan iemand anders vanwege logistieke faal. Hoop dat ik vanavond nog iets positiefs te horen krijg...wil persé de Limited Edition
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis wel aardig spel, maar kun je idd snel op uitgekeken raken. Wat ik dus heb. Ben nu actiever met SC2 en Alpha Protocol, al is AP beetje een gaar spel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het blijft wel jammer van Rockstar. Bouw je zo'n gigantische 'sandbox', is het enige wat je er in doet rondrijden en schieten. |
![]() |
|
Gebrek aan creativiteit dus, jammer. Terwijl er zoveel had kunnen worden gedaan met het hele trekgebeuren, denk aan alle mogelijkheden als je de opdrachten van bijv. Lucky Luke erin had gehad. Voor mij dus ook een budgetbak-item dan.
Ik heb het vermoeden dat dit spel dan lijdt aan hetzelfde euvel als Just Cause 2: leuke sandbox, maar erg veel van hetzelfde als je eenmaal de besturing onder controle hebt.
||
Citaat:
![]() http://www.escapistmagazine.com/vide...ead-Redemption
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verhaal kon wat beter. Nu is het zo: je komt iemand tegen, die help je in return voor zijn hulp. Na 3 keer zeuren en 3 extra missies bij die persoon krijg je eindelijk zijn hulp.
100 gamerpoints om de game op 100% uit te spelen doet me meer.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder, vallen de sales helemaal niet tegen, zeker niet als je die afzetcijfer vergelijkt met die van de PS3. Heb je de E3 gezien? Ze presenteerde een nieuwe xbox, daarom gaan ze nu zo goedkoop de deur uit. Over het online spelen valt helemaal niet te klagen, Sony kan nog een punt zuigen als het om de online community aankomt. Ik betaal graag 4 tientjes per jaar om daar gebruik van te maken ( laat staan de hoeveelheid gratis trial periodes voor Live Gold )
||
Citaat:
![]() Sorry dat het een beetje offtopic is maar ik kon het niet laten om mijn mening hierover te geven ![]()
Laatst gewijzigd op 15-07-2010 om 12:20. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Red Dead redemption Local Co-Op? Spoiler-Dude | 5 | 13-02-2012 17:42 | |
Games |
red dead redemption help nodig! koesto1 | 1 | 26-01-2012 16:39 | |