Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2010, 19:06
Verwijderd
Zijn er hier nog mensen die uitkijken naar deze game?

Laatst gewijzigd op 20-05-2010 om 09:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2010, 19:31
Kee$
Kee$ is offline
Nope. Het wilde westen is zoooooo niet 2010. Bovendien falen de games van Rockstar steeds meer.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:28
jacobdb
jacobdb is offline
western vindt ik wel vet, heb alleen een pc dus helaas pindakaas. vond beide delen van call of jaurez geweldig.
Oud 18-05-2010, 10:55
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik kijk er zeker naar uit, hoewel ik geen consoles heb.

Als er geen redelijke PC poort komt dan speel ik hem wel als ik een goedkope xbox kan vinden (dus als de xbox 720 oid uit is)
Oud 18-05-2010, 12:02
Young Predator
Young Predator is offline
Jazeker kijk ik uit. Ik ga de limited edition scoren zodat ik een sneller en beter paard heb en zo iedereen gewoon ga ownen

Je kunt je eigen paard neerschieten

Co-op multiplayer

Oh, en Alpha_Omega... check even bij bart smit en E-plaza. Xbox Elite + 4 games voor 200,-
Betere deal ga je aankomende maanden niet zien!
Oud 18-05-2010, 22:10
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Oh, en Alpha_Omega... check even bij bart smit en E-plaza. Xbox Elite + 4 games voor 200,-
Geld is het probleem niet echt hoor, het is meer dat ik voornamelijk een pc gamer ben en ik toch geen plek heb voor een tv+console in mijn kamer en eigenlijk me prima vermaak.
dus ik koop de 360/ps3 wel als ik uit huis ben (en tegen die tijd is de next gen er)

Toch bedankt
Oud 19-05-2010, 08:29
Mobius
Mobius is offline
Gametrailers vond het een 9,5 waard, dus het zal wel bijzonder zijn. Ga hem sowieso even uitchecken.
Oud 20-05-2010, 06:22
Young Predator
Heb voor vrijdag de Limited Edition gepré-orderd.
Krijg je een uberpaard bij die sneller is en meer HP heeft dan de rest + standaard extra content.

Dit weekend Console-Lanparty, dus zal niet diep in de game gaan. Maar na het weekend zal ik wel ff revieuwen. Remind me.
Oud 21-05-2010, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Jazeker kijk ik uit. Ik ga de limited edition scoren zodat ik een sneller en beter paard heb en zo iedereen gewoon ga ownen

Co-op multiplayer

Co-op via dlc ja.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 14:59
Young Predator
Had niet anders verwacht, maakt me dan ook niet veel uit.

Ze hadden me Limited Edition verkocht aan iemand anders vanwege logistieke faal.
Hoop dat ik vanavond nog iets positiefs te horen krijg...wil persé de Limited Edition
Oud 21-05-2010, 21:48
Changshan
Changshan is offline
De filmpjes ogen leuk en suggereren genoeg inhoud bij de graphics, dus ik wacht iig op een pc-versie.
Oud 23-05-2010, 11:40
Young Predator
Geen limited Edition gekocht, schijnt dat die speciale content meevalt en geen extra waarde toevoegd... heb de game nu paar uurtjes gespeeld en kan maar 1 ding zeggen.... I wanna get back in the saddle
Oud 23-05-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Geen limited Edition gekocht, schijnt dat die speciale content meevalt en geen extra waarde toevoegd... heb de game nu paar uurtjes gespeeld en kan maar 1 ding zeggen.... I wanna get back in the saddle
In mijn omgeving is iedereen ook positief. Ik vraag me alleen af voor hoe lang. GTAIV was ik namelijk zelf nogal snel op uitgekeken (constant dezelfde soort ga-daar-heen-en-schiet-iemand-neer-missies).
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 23:28
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
In mijn omgeving is iedereen ook positief. Ik vraag me alleen af voor hoe lang. GTAIV was ik namelijk zelf nogal snel op uitgekeken (constant dezelfde soort ga-daar-heen-en-schiet-iemand-neer-missies).
Voor veel mensen (en mij) waren die missies wél gevarieerd genoeg, dus dat kan ook goed gelden voor dit spel. Wel zonde voor je dat jij meer variatie dan dat nodig hebt.
Oud 24-05-2010, 19:10
Young Predator
Wie wil als mexicanen op ezels bende´s oprollen? Multiplayer is echt lachen!
Oud 25-05-2010, 21:05
hendroit
hendroit is offline
Voor mensen die posse willen vormen op PS3 voeg mij toe, PSN ID: Hendroit
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, RDR is pretty much hetzelfde. Lui die zeggen wat je moet doen, ga daar heen op je paard, beetje paffen, weer terug, en de volgende.. totdat je uiteindelijk je einddoel hebt bereikt.
Tis wel aardig spel, maar kun je idd snel op uitgekeken raken. Wat ik dus heb. Ben nu actiever met SC2 en Alpha Protocol, al is AP beetje een gaar spel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, RDR is pretty much hetzelfde. Lui die zeggen wat je moet doen, ga daar heen op je paard, beetje paffen, weer terug, en de volgende.. totdat je uiteindelijk je einddoel hebt bereikt.
Tis wel aardig spel, maar kun je idd snel op uitgekeken raken. Wat ik dus heb. Ben nu actiever met SC2 en Alpha Protocol, al is AP beetje een gaar spel.
Ja dat hoorde ik ook al. In eerste instantie was iedereen om mij heen heel enthousiast, maar na een paar dagen was dat al weer over. Haal hem wel als ie in de budgetbakken ligt dus .
Het blijft wel jammer van Rockstar. Bouw je zo'n gigantische 'sandbox', is het enige wat je er in doet rondrijden en schieten.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 15:17
Changshan
Changshan is offline
Gebrek aan creativiteit dus, jammer. Terwijl er zoveel had kunnen worden gedaan met het hele trekgebeuren, denk aan alle mogelijkheden als je de opdrachten van bijv. Lucky Luke erin had gehad. Voor mij dus ook een budgetbak-item dan.

Ik heb het vermoeden dat dit spel dan lijdt aan hetzelfde euvel als Just Cause 2: leuke sandbox, maar erg veel van hetzelfde als je eenmaal de besturing onder controle hebt.
Oud 03-06-2010, 15:09
Young Predator
Ik kan niet meer online 'due to connection problems with other players' . WTF, ik kon een tijdje terug zonder moeite online komen en nu dit.... weet iemand hoe dit te verhelpen is ? (Xbox)
Oud 06-06-2010, 23:07
Mobius
Mobius is offline
Tijd om deze asap aan te schaffen.
Oud 08-06-2010, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet meer online 'due to connection problems with other players' . WTF, ik kon een tijdje terug zonder moeite online komen en nu dit.... weet iemand hoe dit te verhelpen is ? (Xbox)
Google misschien?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 09:07
mathijs12
mathijs12 is offline
een vriend cvan mij heeft red dead redemption is egt gaaf het is gewoon soort gta maar dan in het westen egt super vet!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 17:42
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
een vriend cvan mij heeft red dead redemption is egt gaaf het is gewoon soort gta maar dan in het westen egt super vet!!!!
je bent niet de enige die het Grand Theft Horse noemt

http://www.escapistmagazine.com/vide...ead-Redemption
Oud 09-06-2010, 21:15
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
je bent niet de enige die het Grand Theft Horse noemt

http://www.escapistmagazine.com/vide...ead-Redemption
SA noemde het al maanden Grand Theft Stagecoach
Oud 11-06-2010, 15:51
Methuselah
Methuselah is offline
Kijk er naar uit, maar niet om er zoveel geld aan te geven, ik wacht wel tot ik het tweedehands kan scoren voor PS3.
Oud 13-06-2010, 00:33
Verwijderd
Is het verhaal een beetje omvangrijk en interessant? Want dat is wel een drive om (repetitieve) missies uit te voeren, dat je een verhaal ontrafelt zoals in GTA3 en 4.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 10:55
Young Predator
Verhaal kon wat beter. Nu is het zo: je komt iemand tegen, die help je in return voor zijn hulp. Na 3 keer zeuren en 3 extra missies bij die persoon krijg je eindelijk zijn hulp.

100 gamerpoints om de game op 100% uit te spelen doet me meer.
Oud 17-06-2010, 12:31
Drummer-NL
Drummer-NL is offline
Citaat:

Co-op multiplayer

Nee voor zolang je xbox normaal werkt is het een goeie deal, en dan gaat hij stuk. Waarom denk je dat ze de xbox nu ineens zo goedkoop verkopen? Omdat de sales tegenvallen. Je kunt beter doorsparen voor een ps3, deze heb ik nu 2 jaar en hij is misschien 2 keer vastgelopen voor de rest helemaal geen problemen mee gehad. Plus online is gratis.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 13:24
Young Predator
Citaat:
Nee voor zolang je xbox normaal werkt is het een goeie deal, en dan gaat hij stuk. Waarom denk je dat ze de xbox nu ineens zo goedkoop verkopen? Omdat de sales tegenvallen. Je kunt beter doorsparen voor een ps3, deze heb ik nu 2 jaar en hij is misschien 2 keer vastgelopen voor de rest helemaal geen problemen mee gehad. Plus online is gratis.
Wat een ongenuanceerde bullcrap is dit dan. Waaruit trek jij de conclusie dat Xboxen stuk gaan? Dat was hoogstens het geval na de eerste termijnleveringen. Vergelijk dat met het ontbreken van de grafische kaarten van de PS3 in Amerika. Waarom denk je dat het zo lang duurde voordat ze hier in Europa kwamen (600,- belachelijk).
Verder, vallen de sales helemaal niet tegen, zeker niet als je die afzetcijfer vergelijkt met die van de PS3. Heb je de E3 gezien? Ze presenteerde een nieuwe xbox, daarom gaan ze nu zo goedkoop de deur uit. Over het online spelen valt helemaal niet te klagen, Sony kan nog een punt zuigen als het om de online community aankomt. Ik betaal graag 4 tientjes per jaar om daar gebruik van te maken ( laat staan de hoeveelheid gratis trial periodes voor Live Gold )
Oud 17-06-2010, 14:26
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Lief en ontopic blijven!
Oud 15-07-2010, 11:04
miguel301
miguel301 is offline
Citaat:
Ik heb altijd Xbox gehad en heb er nu nog altijd een en ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad dus jouw argumentering dat een Xbox snel stuk gaat is volgens mij toch niet echt correct

Sorry dat het een beetje offtopic is maar ik kon het niet laten om mijn mening hierover te geven

Laatst gewijzigd op 15-07-2010 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 13:51
JUR-95
JUR-95 is offline
ik heb het spel voor ps3 en ik vindt het echt een K*T spel
de verhaal is wel vet
maar met de online ben je al snel klaar mee
(( een afrader dus ))
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 18:57
Kacheltje
Kacheltje is offline
Heb het spel sinds kort ook, het is wel vet alleen ik vind het verhaal enzo allemaal maar een beetje vaag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten