Oud 29-04-2010, 12:58
BdAllezjwz
BdAllezjwz is offline
hallo,

ik heb verschillende bultjes op mijn lul en balzak, op mijn lul zijn ze huidskleur en op mijnbalzak een beetje grooter en wit, ik kan ook mijn voorhuid niet over mijn eikel trekken en er zitten enge witte (net bacterien) in mijn voorhuid,

ik durf hierniet mee naar de dokter te gaan want ik schaam mij hier voor,

help mij aub
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 13:56
Verwijderd
Als die bultjes niet jeuken of pijn doen ofzo, dan zijn het hele normale bultjes die (vrijwel) iedere man heeft. Niets om je zorgen over te maken.

Maar je voorhuid hoort wel over je eikel te kunnen gaan. Ik geloof dat je dat met wat oefeningen kan verbeteren, mocht dat niet lukken, dan zal de dokter er iets aan moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 18:56
rubenblom
rubenblom is offline
de dokter heeft alles wel al eens eerder gezien.
hij zal je echt niet uitlachen ofzo.
volgens mij mag dat niet eens..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:01
arPos
arPos is offline
Citaat:
hallo,

ik heb verschillende bultjes op mijn lul en balzak, op mijn lul zijn ze huidskleur en op mijnbalzak een beetje grooter en wit, ik kan ook mijn voorhuid niet over mijn eikel trekken en er zitten enge witte (net bacterien) in mijn voorhuid,

ik durf hierniet mee naar de dokter te gaan want ik schaam mij hier voor,

help mij aub
Dat zijn talgklieren die bij sommige mensen (met name rond de penis) verstopt kunnen raken en kunnen gaan ontsteken. op zich kan het geen kwaad tot het gaat ontsteken (rood/ pijnlijk/ pusophoping),

het witte spul uit die bultjes is dan ook niet hetzelfde als smegma wat onder je voorhuid kan zitten, ik ga daar zelf nooit last van krijgen maar het lijkt me op te lossen met een goede hygiëne.

tot slot, een nauwe voorhuid komt voor, als je er lichamelijk last van hebt (schuren, rekken) kan je overwegen een arts te raadplegen.
In het uiterste geval zal die een besnijdenis aanbevelen.
Oud 14-05-2010, 10:00
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
www.sexwoordenboek.nl
als je nog maagd bent, of alles met condoom hebt gedaan. is het dus geen SOA, en daar gaat het echt om. je word namelijk niet ziek van de natuur zelf. kan eigenlijk wel, maar daarvoor zijn al genoeg middeltjes
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:28
BdAllezjwz
BdAllezjwz is offline
bedankt allemaal voor de positieve antwoorden laat ze maar komen vind ik wel fijn om over te praten
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 13:23
Flickan
Flickan is offline
je hoeft je voor zo iets niet te schamen, het is niet alsof je er zelf voor hebt gekozen. niet naar de dokter gaan als je denkt dat er iets aan de hand is daarentegen, is wel iets om je voor te schamen

heel veel mannen vinden het lastig om naar de dokter te stappen, waardoor ze heel lang met kwaaltjes en andere rare dingen rondlopen terwijl het misschien heel simpel op te lossen is.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 10:22
BdAllezjwz
BdAllezjwz is offline
misschien moet ik wel ff wat ballen kweken en toch gewoon naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 00:46
DonkerZwart
DonkerZwart is offline
Ik denk dat er niets met je penis aan de hand is.

Er is 1 ding wat heel belangrijk voor je penis is. Het Wassen ervan. Dit kan je niet goed doen als je vel niet over je eikel heen gaat, het hoord inderdaad wel te kunnen.

Mij is het van kleins af aan aangeleerd door me ouders en het gaat bij mij met gemak. Mijn neefje had dat niet geleerd vroeger en vond het ook moeilijk/ eng om zn vel over zn eikel heen te schuiven. Wij hebben hier over gepraat en wat blijkt.. Oefening baart kunst.

Als je bij de dokter langs gaat, gaat hij het zelfde zeggen. "Je moet het goed wassen

Buldjes op je lul en ballen?? Als het jeukt, zal het misschien een iritatie kunnen zijn. Elke dag schoon ondergoed is mijn tip daarvoor.

Dit meot je echt doen, ik raad het je aan, je kan het niet met een meisje doen met een vieze penis, dat gaat echt niet lukken.

ps: dan heb je een afgeweze pik
omdat je bent afgweze, pik.
Dus douche elke dag en wees een schone, pik
en zorg uiteraard voor een schone pik
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 15:25
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
ik heb verschillende bultjes op mijn lul en balzak, op mijn lul zijn ze huidskleur en op mijnbalzak een beetje grooter en wit
Dat zijn talgkliertjes. Niks mis mee. Veel mannen hebben die.

Citaat:
ik kan ook mijn voorhuid niet over mijn eikel trekken en er zitten enge witte (net bacterien) in mijn voorhuid
Oefening baart kunst, zoals hierboven al is aangegeven. Probeer om steeds een stukje verder te gaan elke dag bij het douchen ofzo. Je moet zorgen dat het niet al te vies wordt want er kan zich smegma ophopen onder de huid. Vaak goed schoonmaken voorkomt dit.

Citaat:
ik durf hierniet mee naar de dokter te gaan want ik schaam mij hier voor
Dat durven veel mensen niet, maar als je er heen bent geweest kom je er altijd met een goed gevoel weg. Hij kijkt je echt niet raar aan, hij gaat rustig met je om en stelt je op je gemak.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten