Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee zo makkelijk denk ik er niet over. en wij weten dat we dood veel van elkaar houden. dus daar kan het niet aan liggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan kan je 2 dingen doen wachten tot hij je zoend. zou nog wel is een tijdje kunnen duuren. of je neemt de touwtjes zelf in handen en verast hem met een zoen. gewoon het goeie moment afwachten en er voor gaan. succes meid maak er wat leuks van |
![]() |
|
Meestal als mensen gaan zoenen is er eerst wat spanning. Je kan die spanning zelf opzoeken door hem bijvoorbeeld net wat langer aan te kijken dan normaal (dus niet te snel wegkijken) en door lichamelijk contact te maken. Als je samen op de bank zit kan je bijvoorbeeld er voor zoren dat jouw been zijn been raakt, ipv afstandtussen elkaar houden. Of tijdens het kletsen leg je af en toe je hand op zijn been of op zijn bovenarm, afhankelijk van wat een beetje natuurlijk voelt in de situatie waarin je je verkeert. Een beetje flirten kan natuurlijk ook geen kwaad; lach om zijn grapjes, probeer wat uitdagends te zeggen of kijk hem aan met een ontdeugende blik.
En neem uiteindelijk initiatief. Als beide partijen het alleen bij bovenstaande tips houden gebeurt er nog niks. Uiteindelijk moet 1 iemand de stoute schoenen aantrekken en z'n hoofd een beetje naar de ander toe buigen. Als je dit alles nou echt niet durft zou je het ook gewoon ter sprake kunnen brengen. Je kan bijvoorbeeld eens vragen "zou jij eigenlijk wel eens willen zoenen?"
|
En zoals bij elke probleem ben ik het weer groten deels met Rysair eens! maar wat je ook kan doen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij mij was het zo ik smste met mijn vriend
en ik vroeg aan hem of hij al wel wou verder gaan dus dan bedoel ik *zoenen*, en hij zei Kom maar op . xD je moet gewoon een beetje over dat onderwerp beginnen msn of smse altijd makkelijker als je verlegen ofzo bent en dan moet je hem morgen gewoon zoenen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
we praten er zo vaak over enzo maar het is makkelijker gezegt dan gedaan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Waarom is klimaat zo moeilyk te voorspellen? nurdje- | 3 | 06-02-2008 15:35 | |
Psychologie |
Af en toe is het zo moeilijk mezelf te respecteren Eend | 7 | 28-12-2002 13:37 | |
Liefde & Relatie |
het is net uit..... sha | 6 | 11-05-2002 02:41 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom trixie | 1 | 09-09-2001 15:14 |