Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2008, 15:12
nurdje-
nurdje- is offline
Halloooo!

Ik moet voor aardrijkskunde een heel groot PO maken, nu ben ik helemaal klaar maar op 1 ding kom ik niet helemaal uit, ik doe het over ''De klimaatveranderingen in Europa.'' 1 van de deelonderwerpen is : Waarom is het klimaat in bijvoorbeeld 2100 zo moeilijk te voorspellen? ( en dan moet ik iets vertellen over terugkoppelingsmechanisme of een andere goeie uitleg hebben)
maar ik kan echt niks op internet erover vinden!
Wie zou mij aub kunnen helpen?
alvasst heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 13:29
akumabito
akumabito is offline
Begin eens simpel... waarom is het weer slechts twee weken in de toekomst al moeilijk te voorspellen?
Oud 06-02-2008, 14:05
nurdje-
nurdje- is offline
ja dat weet ik dus niet! ik snap het niet helemaal mijn leraar legde iets uit van water verdampt dan komen veel wolken en kan er geen zon meer door dus minder warmte maar dat is ook weer verschillend, zou jij me misschien kunnen helpen?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 15:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ja dat weet ik dus niet! ik snap het niet helemaal mijn leraar legde iets uit van water verdampt dan komen veel wolken en kan er geen zon meer door dus minder warmte maar dat is ook weer verschillend, zou jij me misschien kunnen helpen?
Dat lijkt me toch een vrij duidelijk verhaal. Alleen luchtdruk en wind ontbreken.

Waarom mail je niet gewoon het KNMI? Heck, hun site is een van de eerste hits op google door hun klimaatdossier.
Reageren

Regels voor berichten