![]() |
|
![]() ![]() sann 110 Louis Armstrong 57 Sarah 47 Commendatore 37 Absinthe 30 Dark Phoenix 24 Martiño 21 Lorelei 20 Rivka 19 Little Phoebe 16 Moz 14 White Trash 14 Lucky Luciano 13 N00dles 12 Tink* 10 Medeia 8 Stefenootje 8 egon 8 Rationeel 7 Dingaantouwtje 6 Jasmijn. 6 Pippeloen 4 Kazet Nagorra 3 freezer 3 Jaeger 2 IKBENBABSWEL 2 Trimm Trabb 1
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, dat ligt er aan of jullie daar nog zijn als ik klaar ben met werken en me heb omgekleed e.d, of het de moeite waard is er nog heen te fietsen. Als jullie er niet héél lang blijven rondhangen, zie ik jullie gewoon in de stad, dat scheelt me moeite. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En oooh noes mijn broer is jarig en wordt ook al oud. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom trouwens misschien wel op hakken, het lukte me ook om er twee keer de Tilburgse kermis mee over te stiefelen, dus een avondje dansen moet ook wel lukken... Denk ik...
![]() edit, want dubbelpostgezeik enzo ![]() mijn krullen zijn dus echt al zo goed als verdwenen. Mijn haar is niet gemaakt voor de krul... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: ook een bijvoeging dan maar Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klitten heb ik ook nauwelijks inderdaad, suf saai steil haar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hm, voorzover ik weet helpt paracetamol tegen alles
![]() edit: Een droge cracker/stuk brood doet wonderen voor misselijkheid. Of een rijstwafel.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|