Daaag jongens en meadjes
Nou ik ben Thijs en ben 20 jaar en zit met een liefdesprobleem.
Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie met een leuk meisje. Alleen hebben we de laatste tijd veel onnozele ruzie's en die ontstaan meestal tijdens het uitgaan of als we gewoon thuis zijn. Maar er zijn nog wel meer dingen die ik kan opnoemen waardoor dit ontstaat. En als we dan ruzie maken is het eerste wat ze zegt: nu is het echt uit, ik wil je nooit meer zien. Een aantal uren later is dan weer goed.
Ik schaam me dan dood als ze in het openbaar doet schelden. Ik ben dan meestal ook nog aan t lachen. (wat natuurlijk dom is)
Als ik erna met vrienden praat zeggen ze tegen mij: Vind je dat normaal dat ze zo tegen je doet?
Maar sinds een week of 2 zit het me zelf echt dwars, ik ben niet meer echt verliefd en heb er geen zin meer in. Ik heb er geen lol meer in om samen ergens heen te gaan, omdat ik weet dat het niet goed gaat en we met ruzie weer weg gaan. Ze heeft zelfs gezegd dat als ik in het buitenland stage ga lopen ze het uit zal maken.
Als ik andere stelletjes of vrienden uit zie gaan en lol zie maken ben ik echt jaloers.
Kan iemand mij helpen, wat moet ik hiermee?
Groetjes Thijs